niedziela, 10 listopada 2019

Szyfonowa sukienka z Aliexpress

Cześć! Jutro na Aliexpress Wielkie Święto Zakupów. Kto czeka? Zapełniacie koszyki? Ja jestem już przygotowana na zakupy. Tymczasem dziś chciałabym Wam pokazać przepiękną sukienkę właśnie z Aliexpress, którą kupiłam na chrzest córci. Jestem w tej sukience zakochana po uszy. Noszę ją nawet do swetrów. A kosztowała lekko ponad 50 zł. Szok! Link zostawię Wam pod zdjęciami. A po więcej linków do świetnych rzeczy w super cenie zapraszam na grupę z recenzjami ----> tutaj. Całuję :*



Sukienka/ tutaj

Sweter/ tutaj



Instagram

5 komentarzy:

  1. Sukienka wygląda niesamowicie! Uwielbiam perełki z Ali. Tylko z ciuchami muszę naprawdę uważać. Jestem wysoka i mam problem z zakupem odpowiedniej długści sukienek w Polsce, a co dopiero na Ali xD Może jestem zbyt kapryśna pod tym względem, ale wolę czuć się pewnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo rzeczy dla wysokich dziewczyn na Ali. Mam kilka spódnic takiej długości, że zakładam je wysoko, aby były krótsze 😁

      Usuń
  2. Piękna ta sukienka. Ja jakos boje sie tam zawsze zamawiać ciuchy ze bedą na mnie złe leżeć ale chyba w końcu pora sie przełamać i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać :) Zapraszam na moją grupę,tam znajdziesz wiele więcej fajnych ubrań, które pokazuję. Masz wtedy pogląd jak wyglądają one w rzeczywistości :) Link do grupy masz w tekście ;)

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.