niedziela, 19 stycznia 2020

Small and clear backpack

Cześć Kochani! Ostatnio było o butach to dziś muszą być torebki. Przyznać się kto jest #teamshoes a kto #teambag? Jakby nie było, to chyba zgodzicie się ze mną, że jedna torebka to za mało? Dla mnie zdecydowanie za mało. Przecież nie ma takiej torebki, która będzie pasowała do wszystkiego. Dlatego prawdziwa kobieta ma ich kilka. Przynajmniej dwie, choć to też mało. Ale przynajmniej torebka na co dzień i wyjściowa, do sukienki i szpilek. To takie minimum. Ja aktualnie na co dzień to raczej korzystam z torby przy wózku, ale nie zawsze wychodzę z domu z dzieckiem więc mam też torebkę np. na wyjście do kina czy do znajomych. Już jakiś czas temu bardzo polubiłam małe plecaki – small backpack. Mam na razie dwa, ale przyznam, że chętnie sprawię sobie jeszcze jakiś. Plecaki są świetną alternatywą przy dziecku, które już chodzi. A do tego są wygodne. Nosicie małe plecaki? Rozglądając się za kolejnym zauważyłam, że must have to clearbackpack, czyli plecaki przeźroczyste. I powiem Wam, że na stronie Baginning.com jest naprawdę szeroka oferta zarówno small backpack jak również clear backpack. Zajrzyjcie i sami zobaczcie, że naprawdę jest w czym wybierać. Poniżej pokażę Wam kilka propozycji, które mi wpadły w oko. Całuję :*














Instagram

3 komentarze:

  1. Oj tak, torebki muszą być. Ja mam kilkanaście i używam zamiennie. W plecaczkach jakoś nie gustuję, ale ładne pokazałaś. W sam raz dla młodszych kobiet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój uśmiech mówi wszystko :)) pierwszy plecaczek jest najlepszy pasuje do eleganckiego stroju jak i bardziej luźnego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.