wtorek, 25 sierpnia 2020

Facelia i żółta sukienka

Cześć! Jak Wasze nastroje na końcówce lata? Bo mój nie najlepszy. Jakoś nie zauważyłam za bardzo lata w tym roku. Ale trochę letnich zdjęć mi zostało więc chociaż tyle, że sobie na nie popatrzę. I dziś wrzucam również letnie zdjęcia aby nie myśleć jeszcze o jesieni. Choć sukienka, którą mam na sobie będzie idealna również jesienią. Lubię takie rzeczy, które mogę wykorzystać w kilku sezonach. Dziś w letniej odsłonie, ale jesienią do botków i ramoneski będzie również super. Sukienka ma szeroki krój, więc ukrywa poobiedni brzuszek. No idealna. Co myślicie?

Sukienka jest do kupienia w kilku kolorach. Aktualnie nawet w promocji. A dodatkowo z kodem Q3martarynka jest jeszcze -15% na wszystkie zakupy na stronie https://pl.shein.com

Całuję :* 
 
 
Sukienka/ tutaj
 
Klapki/ tutaj
 
 

Instagram

1 komentarz:

  1. Racja, lato bardzo skąpe było w tym sezonie, aczkolwiek cały tydzień nad morzem mieliśmy wyjątkowo upalny, także trafiła nam się szóstka w totka :) hehe

    Piękna sukienka, ja również widzę ją jesienią do botków i ramonki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.