poniedziałek, 8 października 2012

leather and jeans, but in the company of fur and worker boots


Dziś kolejny raz jeans połączony ze skórą J Ale tym razem troszkę inaczej. Do tego futrzaczek i workery J Tak zestawik ubrałam tydzień temu, do kina. Oczywiście na film „Jesteś Bogiem”, ale bez obaw, recenzji z filmu nie będzie. Już chyba większa część blogerek zrecenzowała ten film, ja Wam tego oszczędzę, bo każdy już chyba oglądał i doskonale wie, co było w filmie, a nawet jeśli znajdzie się ktoś kto nie oglądał, to już z całą pewnością przeczytał jakąś recenzję J Wracając do zestawu – do kina przestałam ubierać buty na obcasie i spódniczki, sukienki i tym podobne eleganckie ciuszki. Przyczyna banalnie prosta, w kinie musi mi być wygodnie J W przeciwnym razie się męczę i klops z oglądania filmu. Kilkakrotnie ubrałam do kina elegancki zestaw, a później wysiedzieć nie mogłam, a bo to nogi mnie bolały (bo nie ma to jak na płaskim, nogi wtedy wygodnie sobie leżą), a to niewiadomo jak w tej ciasnej spódnicy wygodnie usiąść itp. itd. Co innego teatr, no tam już jak się wybieram, to ubrana w zestawik elegancki, ale akurat w teatrze ogólnie się „ukulturalniam”, więc ubiór mi nie przeszkadza, a w kinie jak w kinie, siadam po prostu wygodnie (prawie leżąco J) dlatego ubranie nie może mnie krępować. A Wy jak ubieracie się do kina? Elegancko, czy też tak jak ja, raczej na luzie?
 

 








 
 








Kamizelka – Pepco
Koszula – H&M
Spodnie, torebka, buty – Allegro.pl
Okulary – New Yorker





 
 
 
Do zobaczenia na Facebooku!

 
 
 
 
 
 

24 komentarze:

  1. fajny zestawik - ja tez do kina zdecydowanie na luzie:))))) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie. Każda część garderoby bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądam ...i oglądam....i jeszcze raz oglądam........i napatrzeć się nie mogę Pięknoto :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz i masz baardzo ładne buty! ♥ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kolejna rewelacyjna stylizacja - mijając Panią na ulicy na pewno nie raz bym się odwrócił- buty świetnie komponują się z butami. Ojj chciałbym w przyszłości mieć żonę chociaż w 1/10 tak elegancką jak Pani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za tak miły komentarz :) Myślę, że jest wiele kobiet, które są nawet lepsze ode mnie, więc nic nie stoi na przeszkodzie aby znaleźć tą, która będzie nawet bardziej elegancka niż ja, czego z całego serca życzę :)

      Usuń
  6. Jeszcze jedno pytanie: zajmuje się Pani stylizacją zawodowo? Na zdjęciach da się zauważyć wygląd Pani mieszkania - wszystko tak świetnie spasowane że aż wyjść z zachwytu nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, zawodowo stylizacją się nie zajmuję, choć nie ukrywam, że chciałabym się w tym rozwijać, aktualnie moda, stylizacja jest moją pasją :) A urządzanie mieszkania sprawia mi wielką przyjemność, lubię jak miejsce, w którym spędzam czas jest przytulne :)

      Usuń
    2. Chyba każdy tego pragnie...by jego domowe zacisze było dumą dla gości i oazą spokoju dla nas samych. Pani Marto dogonić marzenia - pierwsza część już spełniona, prowadzi pani bloga o pasji...może warto wysłać parę CV z ukierunkowaniem na stylizację albo po prostu otworzyć coś swojego:)

      Usuń
    3. dziękuję za motywację :) W mojej mieścinie nie mam nawet możliwości rozwijania się w tym kierunku, a otworzyć coś swojego... no tu już trzeba być naparwdę dobrym w tym, co się robi :) Ale życie lubi zaskakiwać, więc kto wie :)

      Usuń
  7. do kina raczej preferuję tak jak Ty, luźne zestawy, z tego względu , że lubię położyć sobie nogi np. na siedzeniu przede mną albo jakoś na boku. Jakbym założyła sukienki, uniemożliwiłaby mi ruchy :c zestawik super , ślicznie Ci w tym futerku ;);*

    OdpowiedzUsuń
  8. w kinie zawsze można buty zdjąć, pop ciemku nikt nie widzi .. :p

    b. fajny zestaw, szczególnie spodnie i workersy ;)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne buty i spodnie ;) zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać twoje OOTD :)
    Jak zwykle pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czemu, ale jakoś skórzane spodnie nie wydają mi się do końca wygodne ;P Ja się ubieram różnie do kina, ale raczej na co dzień nie ubieram się elegancko, więc do kina też nie :)
    Zestaw bardzo mi się podoba, w szczególności animacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam, ale spodnie mają od wewnątrz mięciutki materiał, więc nawet nie czujesz, że masz na sobie skórzane spodnie :)

      Usuń
  12. Świetne spodnie.
    Zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne stylizacja! futerko jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER! Bardzo mi się podoba. :)
    Buty, kamizelka, torba, koszula... Ech, wszystko fajne. :) Sama chętnie wskoczyłabym w taki zestaw. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny futrzaczek;) Dobra alternatywa na chłodniejsze dni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszula :) i fajny ten filmik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.