wtorek, 20 czerwca 2017

Holiday Romper

Kolejny kombinezon w mojej kolekcji. Od razu stał się jednym z ulubionych. Idealny na upały, ale nie tylko. O miłości do kombinezonów nie będę już się rozpisywała, bo piszę o tym za każdym razem. Zapytam więc, kto tak samo jak ja je kocha?
Moi Drodzy, chciałabym jeszcze podzielić się z Wami informacją, że jeden z największych sklepów internetowych Zaful, zaprasza na swoje 3 urodziny. Koniecznie sprawdźcie szczegóły na blogu, do którego podaję Wam link:
Bo kto nie kocha prezentów? Zajrzyj na bloga, do którego link powyżej i sprawdź jakie prezenty na Ciebie czekają. Będę ogromnie wdzięczna jeśli biorąc udział w wydarzeniu podasz „dogonicpasje”. Zaful spośród Was wybierze kilku zwycięzców i rozda super nagrody! Całuję :*


Kombinezon/tutaj  ||  Buty/H&M  ||  Kurtka/Stradivarius  ||  Torebka/Pepco  ||  Naszyjnik i bransoletka/Dedicante.pl



Instagram

 

9 komentarzy:

  1. Śliczny kombinezon, bardzo podoba mi się jego wzór

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znalazłam idealnego kombinezonu :) Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ;) Pozdrawiam http://malaa2001.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezony są super a Ty jesteś mistrzynią w ich noszeniu! Pięknie wyglądasz :** Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kombinezon, jaki rozmiar zamówiłaś z Zaful, może M? Będę wdzięczna za odp www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wzięłam rozmiar S i jeszcze go trochę zmniejszałam, ponieważ noszę XS i S był lekko za duży

      Usuń
  6. Piękny i bardzo kobiecy! Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie mogę się 'zakochać' w kombinezonach... Za to Ty wyglądasz przecudnie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.