czwartek, 6 lipca 2017

Red heels

Dziś w roli głównej "red pointed toe pumps". Zawsze chciałam mieć czerwone szpilki. I nie wiem właściwie dlaczego do tej pory ich nie miałam. Nie było to na pewno spowodowane brakiem odwagi, ponieważ niejednokrotnie kupiłam różowe szpilki. Czerwone mam po raz pierwszy. I cieszę się, że w końcu znajdują się one w mojej garderobie. Uważam, że fajnie kontrastują z białą sukienką i myślę, że równie dobrze będą kontrastowały z czernią. Sukienkę już Wam pokazywałam i obiecałam, że pokażę ją w innej odsłonie. I oto nadszedł na to czas. Całuję :* 



Buty/tutaj  ||  Sukienka/tutaj ||  Koszula/Butik.pl  ||  Naszyjnik-celebrytka/Dedicante.pl



Instagram

14 komentarzy:

  1. Bosko wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Idealny look

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look, podoba mi się połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz :) buty są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka i bajecznie w niej wyglądasz :) Szpilki dodają fajnego smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam klasyczne czerwone i je uwielbiam. Faktycznie stanowią kropkę nad i.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz niesamowicie
    Świetne buty na obcasach
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Howdy I am so glad I found your web site, I really found you by error, while I was browsing on Bing for something else, Nonetheless I am here now and would
    just like to say thanks for a tremendous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design),
    I don't have time to browse it all at the minute but I have saved it and
    also added your RSS feeds, so when I have
    time I will be back to read much more, Please do keep up the awesome job.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwone szpilki na tak 😊 tylko bez wiązania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygodne te buty czy się męczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do chodzenia na co dzień się nie nadają, ale na okolicznościowe wyjścia, jak najbardziej :)

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.