poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Off Shoulder Rib-knit Top & Leggings Set

Cześć! Kolejny tydzień siedzenia w domu zleciał. Nie wiem już nawet który. Od dziś co prawda można już wyjść do parku czy też do lasu, jednak my nadal podchodzimy do tego ostrożnie i póki co nie wychodzimy. Ale to, że siedzimy w domu, nie oznacza, że nie mamy o siebie zadbać i ładnie wyglądać. Ja postanowiłam, że nie będę chodzić w wyciągniętym, starym dresie. Skoro każdy dzień wygląda niemal tak samo, to niech chociaż ja się poczuję fajnie. I sprawiłam sobie super dresik, który jest mega kobiecy. A w zasadzie jest to krótki top oraz legginsy. Mówię Wam +1000 do lepszego samopoczucia jak taki komplet założycie. A później przyda się również na wyjście z domu, bo w takim zestawie śmiało można wyjść. Ja jestem nim totalnie zauroczona. No i jest mega wygodny. I dobra wiadomość dla Was, ponieważ Shein daje Wam zniżkę na zakupy -15% z kodem Q2dogo na wszystko, bez minimalnej kwoty zamówienia. Więc jeśli macie ochotę, korzystajcie. Link do kompletu znajdziecie pod zdjęciami. 

Całuję :* 


Top i legginsy / tutaj 





Instagram


2 komentarze:

  1. Fajny taki komplecik, musi być bardzo wygodny :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplecik ;) osobiście widziałbym się jedynie w spodniach bo nie jestem przekonana do crop topów 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.