niedziela, 10 maja 2020

Botanical Print Dress

Cześć! Późno dziś dodaję post, ale korzystałam z pięknego weekendu. Pogoda nas trochę rozpieściła a teraz trzeba zejść na ziemię, ponieważ nowy tydzień pogodowo zapowiada się słabo. Ale ja chciałam Wam dziś pokazać piękną, kwiatową sukienkę. Można ją nosić do butów na obcasie lub sportowych. Ja dziś właśnie mam dla Was połączenie z butami sportowymi. Sukienka jest ze sklepu Shein.com a teraz robiąc tam zakupy możecie skorzystać z rabatu -15% z kodem Q2dogo. Na wszystko, bez minimalnej kwoty zamówienia. Link do sukienki znajdziecie pod zdjęciami. 

Całuję :*


Sukienka / tutaj




Instagram

6 komentarzy:

  1. Mamcie zarywają noce na nowe pościaki, a zaraz Majki sie pobudzą i gdy przyjdzie pora na nasze spanie, będzie hajla bajla z dziećmi ;) hahahaha

    Piękna sukienka, kiedyś nie lubiłam falbanek, jakoś tak bardzo infantylnie i kiczowato mi sie kojarzyły, a dziś je uwielbiam i na sukienkach i na spódnicach, których ostatnimi czasy trche sobie sprawiłam :)

    Ale szczupła aaaaaaaaaaaaaaaaaa :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, noce zarwane a jak już dobrze zaśniesz, to czas wstawać 😄 Też kiedyś nie lubiłam falbanek, teraz uwielbiam 💞

      Usuń
  2. Bardzo fajna sukienka, ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kiedyś nie lubiłam kwiatków i falbanek tak teraz uwielbiam je nosić ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przychodzi z wiekiem, bo też tak kiedyś miałam :)

      Usuń
  4. Śliczna jest ta sukienka. Jak ładnie komponuje się z otoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.