czwartek, 19 kwietnia 2018

V Neck Twisted Back Sweater

Robi się co raz cieplej więc swetry chowamy już raczej na dno szaf. Ale sweter z dzisiejszego wpisu jeszcze może się przydać. Ma odkryte plecy, więc jeszcze wpisuje się w aktualną pogodę. Chociaż, to chyba zależy od rejonu Polski, bo na południu jest zdecydowanie cieplej niż na północy. Ja niestety jestem bardziej na północy, więc o letnich ubraniach ciągle marzę :D Sweter jest z mojego ulubionego Zaful.com. Szybki i krótki dziś wpis. Mam już przygotowane pomysły na nowe stylizacje ale czekam aż przynajmniej ten zimny wiatr przestanie wiać, ponieważ nowe pomysły są już typowo powiedziałabym na wczesne lato. Trzymajcie więc kciuki aby i w moje strony powróciły te piękne ciepłe dni, które jeszcze niedawno gościły. Całuję :*

 

Sweter/tutaj  ||  Spódniczka/tutaj



Instagram


3 komentarze:

  1. Zgadza się wiosna już za pasem, ale jeszcze pogoda potrafi nas zaskoczyć to i taki sweterek jak masz na zdjęciach z pewnością fajnie się spisze. Prześlicznie wyglądasz, ta stylizacja ze spódnicą jest mega! Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na tył sweterka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.