niedziela, 29 września 2019

Tulle skirt / Lace top


Cześć! Miały być dziś zdjęcia robione tydzień temu w plenerze, ale będą innym razem, bo dziś chciałam Wam pokazać świetną spódnicę z Aliexpress. Z tą spódnicą też zrobię zdjęcia w plenerze, niech tylko przestanie być tak deszczowo. Miałam je robić dziś, ale właśnie deszczowa aura pokrzyżowała mi plany, więc skromne zdjęcie z domu będzie. Ale spódnica piękna, dlatego właśnie chciałam pokazać ją już dziś. Jest to spódnica tiulowa, z podszewką, więc nic nie prześwituje. Ma nadrukowane delikatne kropeczki, które dodają jej jeszcze więcej uroku. Kosztuje niecałe 50 zł, a przesyłka idzie około dwóch tygodni. Ja jestem zakochana w tej spódnicy. Mam w głowie kilka stylówek z jej udziałem, dlatego właśnie czekam na pogodę, aby zaprezentować ją w plenerze.  

A jeśli chcecie zobaczyć więcej fajnych ciuszków i nie tylko ciuszków, to jak zawsze, zapraszam do grupy na Facebooku --> tutaj.

 Link do spódnicy pod zdjęciem. Całuję :*


Spódnica/tutaj 

Top/tutaj 

Kapelusz/ H&M



Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.