niedziela, 27 października 2019

Turtle Neck Rib-knit Sweater

Cześć! Dziś jesienny klimat na zdjęciach. To, że jest jesień, nie oznacza, że białe ubrania musimy schować na dno szafy. Ja lubię biel jesienią, połączoną z innymi kolorami, szczególnie z brązami. Dawno nie miałam białego golfu, więc pomyślałam, że w tym sezonie muszę taki mieć. W połączeniu z camelowym płaszczem bardzo mi się podoba <3 Link do golfu oraz do płaszcza zostawię pod zdjęciami, a jeśli zdecydujecie się na zakupy na stronie Shein.com, to podaję kod ze zniżką. W odpowiednie pole przy zamówieniu należy wpisać Q4dogo15 Kod daje 15% zniżki przy zakupach powyżej $59. Całuję :*

 

 Sweter/ tutaj

Płaszcz/ tutaj 




Instagram

3 komentarze:

  1. Mamcia też wróciłaś na bloga ? :D
    ja staram się hehehe

    Jasne, że nie chowamy białych ciuchów do szafy, ja również je noszę i zimą, właśnie do takich golfów czy grubych sweterków :)
    Super wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się przynajmniej raz w tygodniu coś naskrobać tutaj 😁
      Też lubię biel zimą 😍

      Usuń
  2. Kochana wyglądasz rewelacyjnie! Kolorystyka jest idealna :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.