niedziela, 22 grudnia 2019

Mesh Puff Sleeve Mock Neck Top / Bluzka z bufkami

Cześć! Dziś w roli głównej bluzka z bufkami. Powiem Wam, że bałam się tego kroju bluzki. Ale tak mi się ta moda spodobała, że postanowiłam sprawdzić jak będę wyglądała z bufkami. Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba. Jestem totalnie w tej bluzce zakochana <3 Już szukam do niej fajnych spódniczek, więc pewnie jeszcze bluzka się pojawi, tylko w innym look’u. Mam już ten na oku sukienkę z bufkami. Pod zdjęciami link do bluzki. A ja mam jeszcze dla Was kod rabatowy -15% na zakupy w Shein.com. Kod działa przy zakupach powyżej $59 do 31 grudnia. Aby uzyskać rabat należy podczas składania zamówienia wpisać Q4dogo15  Całuję :*


 

 Bluzka/ tutaj 



Instagram

3 komentarze:

  1. Bluzka prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to takie nietypowe bufki, ale ładnie się prezentują i ty też pięknie wyglądasz :) przy takiej figurze bardzo by ci pasował dopasowany kombinezon damski w czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.