niedziela, 1 grudnia 2019

SHEIN Cyber Monday Flash Sale

Cześć! Kończy się Black Week. Jutro Cyber Monday, czyli ostatnia szansa kupić coś na wielkich wyprzedażach. Przypominam Wam o kodzie rabatowym na stronie Shein.com -15% na zamówienie, bez ograniczeń, bez minimalnej kwoty. Podczas składania zamówienia wystarczy wpisać kod BF191148 i wartość koszyka się obniży. Możecie, korzystając z kodu, kupić taniej sukienkę, którą Wam dziś pokazuję. To moja pierwsza taka sukienka. Długo się nad nią zastanawiałam i cieszę się, że się zdecydowałam. Połączyłam ją z workerami, ramoneską i kapeluszem. Link do sukienki zostawiam pod zdjęciami. Całuję :*



 Sukienka/tutaj



Instagram

4 komentarze:

  1. Kilka dni temu był nowy pościak, wchodzę dzisiaj, a tu proszę niespodzianka, kolejne nowości- szalejesz mamciu :D
    czy Twoja doba ma aby na pewno tyle godzin co moja ? ;) hehe

    Zestaw fantastyczny, mega podoba mi się te połączenie z cięższymi dodatkami <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo Ty wariacie zajrzałaś w odstępie kilku dni, a te dwa wpisy dzieli tydzień 😄 Nie martw się, moja doba też ma za mało godzin 🙈

    Buziaki Kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za fenomenalna stylizacja! Wyglądasz zjawiskowo - niczym z magazynu o modzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.