poniedziałek, 4 maja 2020

Zakupy z Aliexpress / Spódniczka w kwiaty

Cześć! Dziś znowu post z serii Zakupy z Aliexpress. Chciałam Wam pokazać cudną spódniczkę w kwiaty. Kto jest ze mną na Instagramie czy na grupie z recenzjami, ten już ją widział. Czy jest ktoś, kto jeszcze tej spódniczki nie zna? Spódniczka pod podszewką ma spodenki, co daje nam komfort noszenia. Kosztowała 40 zł z groszami i była u mnie już po dwóch tygodniach od zamówienia. Bardzo ładnie uszyta, zwiewna, idealna na lato. Pod zdjęciem znajdziecie do niej link a po więcej recenzji zapraszam na grupę fb ---> tutaj. Na grupie dostawałam pytania o top, mój jest z Shein i jest już niedostępny, ale znalazłam podobny na Aliexpress, więc wrzucę Wam link również do topu.

Całuję :* 



Link do spódniczki - tutaj 

 Link do podobnego topu - tutaj



Instagram

3 komentarze:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.