wtorek, 30 czerwca 2020

Zakupy z Aliexpress / Lace Bralet

Cześć! Dziś późny wpis, ale że obiecałam Wam wpis już tydzień temu, to pomyślałam, że przydałoby się w końcu go dodać. W ciągu dnia totalnie brakuje mi czasu, dlatego dopiero o tej porze mogę spokojnie nadrobić zaległości. Jestem w trakcie przygotowywania dla Was dwóch kolejnych wpisów, dlatego ten dzisiejszy  będzie krótki. Pomyślałam, że pokażę kolejny z zakupów na Aliexpress. Tym razem będzie to koronkowy bralet. Na zdjęciu zobaczycie jego piękny tył. A całość możecie zobaczyć ---> tutaj. Bralet ma w miseczki włożone poduszki, które można wyjąć. Trzeba sprawdzić jego wymiary w tabelce na aukcji, ponieważ jest to rozmiar uniwersalny. Zapłaciłam za niego około 20 zł. Świetnie sprawdzi się do letnich sukienek lub bluzek z wyciętymi plecami. Po więcej recenzji zakupów z Aliexpress zapraszam ----> tutaj

Całuję :* 




Instagram

3 komentarze:

  1. Przepiękny jest <3
    Rzeczywiście nawet nie pomyślałam, że super będzie wyglądał do jakiejś sukienki czy bluzki z odkrytymi plecami :D
    hmn... może sama się skuszę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, szczególnie latem sprawdza się idealnie <3

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.