poniedziałek, 15 marca 2021

Milanoo - sklep z butami

 Cześć Kochani! Ci z Was, którzy obserwują mnie od dawna wiedzą, że kocham buty. Kocham bardzo! Najchętniej codziennie nosiłabym inne. Do każdego look’u inne buty. Dlatego mam ich sporo. Przełożyło się to również na kupowanie butów córce i choć jest jeszcze mała to ma już dość pokaźną kolekcję. I chyba będzie buciarą po mnie, bo lubi się bawić butami. Zmienia i przymierza je kilka razy dziennie. Dziś chciałam Wam pokazać sklep z butami online. Zakupy online to przy dziecku naprawdę dobre rozwiązanie, dlatego ja prawie wszystko tak kupuję. A w czasie pandemii to już w ogóle super opcja. Tym bardziej, że akurat w moim regionie jest całkowity lockdown, więc zakupy przez Internet są dla mnie wybawieniem. Zresztą, odkąd zaczęłam kupować buty online, stacjonarnie nie kupuję ich już praktycznie w ogóle. Buty online kupuję już od wielu lat, więc najważniejsze na co zwracam uwagę to wkładka, zawsze sprawdzam ile ma centymetrów i dzięki temu zawsze kupuję odpowiedni rozmiar. Sklep internetowy Milanoo ma w swojej ofercie duży asortyment butów, więc każda z Was powinna znaleźć coś dla siebie. Poniżej wstawię Wam kilka propozycji, które wpadły mi w oko. Ostatnio między innymi bardzo mam ochotę na buty, które podkreślają kobiecość. Wiadomo, każda matka chce czuć się przede wszystkim kobietą, nie tylko matką. Wiadomo, wygodne buty to podstawa, ale przecież czasami wychodzimy też bez dzieci, wtedy fajnie jest poczuć się jak prawdziwa kobieta. Klikając w napis sexy shoes przeniesie Was na stronę główną, gdzie znajdziecie wszystkie buty, które są bardzo kobiece, a klikając w sexy boots przeniesie Was na stronę tylko z kozakami za kolano. Z kolei klikając w sexy heels wyświetlą się Wam super szpileczki. Tylko zobaczcie, jakie można znaleźć tam cudeńka. Szpilki szczególnie wpadły mi w oko. Idzie wiosna, mam zapas świetnych sukienek, więc szpilki muszę mieć. Zreszztą nie tylko do sukienek, bo do spodni również wyglądają bardzo kobieco. A Wy kupujecie buty online? Jeśli tak, to na co zwracacie uwagę? A jeśli nie, to dlaczego? Zajrzycie na stronę Milanoo i napiszcie, które buty spodobały Wam się najbardziej. A może wpadły Wam w oko któreś z tych, które Wam pokażę? Koniecznie dajcie znać w komentarzach, czekam na Wasze odpowiedzi i bardzo jestem ich ciekawa. 

Całuję :*

 







 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.