niedziela, 27 września 2020

Sukienka khaki

 Cześć! A u mnie nadal letnio. Ale sukienka, którą mam na sobie świetnie sprawdzi się również jesienią. Na Instagramie pokazywałam ją w dwóch zestawieniach jesiennych. Ale tutaj pokażę w wersji letniej, bo na jesienne zdjęcia będzie jeszcze czas. Sukienka ma krój oversize. Ja bardzo ten krój w sukienkach lubię. Mogę nie wciągać brzucha po obiedzie :D No i ten kolor, lubię kolory ziemi. Dzięki temu, że sukienka ma taki kolor, świetnie wpasowuje się również w klimat jesieni. Z kodem Q3martarynka można ją dostać 15% taniej (jeszcze tylko do 30 września). Rabat działa na wszystkie produkty na stronie https://pl.shein.com

A jeśli szukacie innych krótkich sukienek lub letnich ciuszków to zapraszam Was tutaj ---> women short dresses.  

Całuję :* 

Sukienka / tutaj

Klapki / tutaj 


Instagram

4 komentarze:

  1. OOooo tak, tak, tak, sukienka sama w sobie jest mega urocza, juz zachwycałam się nią na insta oczywiście, ale najbardziej przekonałaś mnie tym nie wciąganiem brzucha po obiedzie- brałabym w ciemno hehehehe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki fason również bardzo mi się podoba, same zalety. No piękne kolory ma sukienka 🙂👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Ewą - bardzo Ci ta sukienka pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! Is this your last blog? Looking forward to reading another great post!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.