poniedziałek, 17 listopada 2014

Avon / hi-def plum

Hi!
Bardzo często dostaję pytania o kolor mojej fuksjowej pomadki. Żeby Wam więc ułatwić sprawę, robię osobny post. Wcale się nie dziwię, że ta pomadka robi taką furorę, ja też się w niej zakochałam i prawie wszystkie moje koleżanki, które ostatnio kupują ją masowo :-D Mój odcień to „hi-def plum”, nie pamiętam już z jakiej pochodzi serii (Avon ich trochę ma), a pudełeczko wyrzuciłam, numeru też nie mam, ale znajdziecie ją na pewno po nazwie. Dodam jeszcze, że pomadka trzyma się na ustach dość długo, no chyba, że piję lub jem, wtedy się wyciera, ale ogólnie ja jestem z niej bardzo zadowolona. Całuję :* 







Instagram

29 komentarzy:

  1. śliczna TY :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOo tak- przepiękny odcień! :) Ja już z milion razy ją chwaliłam hehe
    chyba dołączę do tych Twoich masowo kupujących ją koleżanek :) hihi
    miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam szminki z Avonu, tylko że ich ogromną wadą jest momentalność serii :(
    często jakaś szminka jest dostępna przez najwyżej pół roku - a ja mam pomadki znacznie, znacznie dłużej.
    i jak mi się kończy, to nie mam możliwości kupienia kolejnej takiej samej :(

    tak mi się teraz zdarzyło - kończy mi się bardzo fajny odcień i chyba nie znajdę jego następcy, bo wszystkie podobne, które u innych marek widziałam, to jednak nie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie, ja mam podobnie z innymi pomadkami :/

      Usuń
  4. Obłędny kolor, tak jak i Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabyś pomyśleć o zmianie nagłówku i wystroju bloga, wszystko jest takie zwyczajne, zero świeżości i nowego pomysłu ;( pomadka super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą zmiany będą :) Mam już nawet nowy szablon, tylko nie mam czasu się tym zająć :)

      Usuń
  6. Uwielbiam pomadki AVON - sama mam ich ok 15 :) ten kolorek jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, szkoda że mnie taki nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam przekonana, że mi ten kolor nie będzie pasował :) Zaryzykowałam i nie żałuję :) Czasami warto spróbować :)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze pomadek z Avonu, może się skuszę w końcu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bosko w tym kolorze, bardzo twarzowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, może się skusze a taki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważny kolor, nie powiem :)
    Pozwolę sobie zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor przepiękny, a jakie na zdjęciach masz śliczne oczy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) W rzeczywistości oczy mam te same :)

      Usuń
  13. Szminka piękna! Dobrze ci w tym kolorze ;)


    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.