poniedziałek, 3 marca 2014

Lazy day

Hi!!
Nie mam dziś dla Was żadnego nowego zestawu. Ostatnio troszkę się przeziębiłam i przez kilka dni z domu nie wychodziłam. A teraz, nie bardzo mam chęć, rozbierać się do zdjęć z ciepłej kurtki. Mimo, że świeci słońce, pogoda może być zdradliwa, a ja nie chcę znowu „ciągać” nosem, dlatego, mam nadzieję, że wybaczycie mi dzisiejszy „leniwy” wpis, w którym kilka zdjęć domowych. Ot, takie tam, jak to się mówi J
A na koniec przypomnienie, że jeszcze tylko do środy trwa rozdanie, szczegóły -------> tutaj.
Całuję :*
 
 
 

 

48 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) Piękna kobietka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne to Twoje takie tam:):)
    ślicznie wyglądasz, u mnie po kilku naprawdę ciepłych dniach (+15°C) dzisiaj zimno że nosa z domu nie chce się wychylać:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak ciepło jeszcze w tym roku nie było, jest słonecznie, ale zimno :/

      Usuń
  3. Świetne,naturalne zdjęcia. Miło się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ty jesteś śliczna !!! :-D i zgrabna :-D
    Śliczne zdjęcia :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie,zdjęcia jak z jakiegoś magazynu :)
    <3
    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to Twoje takie tam Ślicznotko!:) Bardzo ładne fotki w fajnym klimacie:) No i bluzeczkę masz super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są rewelacyjne! Nie myślałaś o jakimś poście na temat Twojego pokoju?? Bardzo podoba mi się to wnętrze ;) szczególnie toaletka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm, w sumie mam trzy pokoje :) Toaletka akurat stoi w sypialni, ale planuję tam pozmieniać, jednak to nie prędko nastąpi :)

      Usuń
  8. Ślicznie, zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i znowu te piękne buty....oh zazdroszczę i jeszcze ta toaletka...matko Ty jakaś milionerka jesteś? ;)
    Mogę wiedzieć ile Cię wyniósł cały zestaw (toaletka+krzesełko) ??? I z jakiej firmy masz tableta, zamierzam kupić, ale jest ich obecnie tyle na rynku - sama nie wiem, który najlepszy. Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi i kosmetyczny post... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym być milionerką, oj chciałabym :) Zestaw, toaletka i krzesło udało mi się kupić w bardzo okazyjnych cenach, więc i jedno i drugie za połowę ceny kupiłam i w sumie wyniosło mnie to troszkę ponad 400 złotych i oczywiście jedno i drugie jest nowe, nie używane :) A jeśli mowa o tablecie, to mój jest firmy GoClever razem z klawiaturą na bluetooth, która może również służyć jako podstawka, bądż też można zakryć ekran tableta i wtedy jest jako "pokrowiec", ale tablet mam już od roku :) A post kosmetyczny może w końcu uda mi się przygotować, już kilka prób miałam, ale ciągle nie wychodzi tak jak bym chciała :)

      Usuń
  10. pierwsze zdjęcie przecudowne , najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie leniwe dni :) I masz cudną toaletkę, która zresztą została już należycie wychwalona! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie, że wybaczamy kochana, zdrówko najważniejsze, sama ostatnio kichałam i prychałam, więc doskonale Cię rozumiem :) Twój uśmiecha to istan reklama pasty do zębów- zniewalający! :) Zdrówka życze i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny "domowy" post zdjęciowy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne fotki :) siedź w domu i się kuruj do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne zdjęcia! Te czarno białe są jak z jakiegoś czasopisma, a psinka mnie urzekła, jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze zdjęcie jest przepiękne, uwielbiam leniwe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty zdecydowanie musisz schudnąć,masz gruby zad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak poczucie humoru :D Kocham mój piękny zad <3

      Usuń
  18. swietne, magiczne zdjecia w domowym zaciszu- to lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia super! Każdy chyba 'ciąga' teraz nosem ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;)Zuzia ♥
    Funandfashion98.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia :) bardzo ładnie wygladasz nawet i w takie lazy day :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie śliczne zdjęcia!!! Świetna koszula- i cudowne toaletka!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. super piesek i fajne zdjęcia . pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing pics :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz.
    Bardzo podoba mi się Twoja koszula/bluzeczka?

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia i ten słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia z psem. No i masz rewelacyjne spodenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam identyczny fiolet w sypialni. To też sypialnia?

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz świetną bluzkę! hehe i piesek z Tobą tez coś tam na kompie przeglądał:D ale Ty laska jesteś, figura, piękne oczy i ubrac się potrafisz! Szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Tak, Kiara wszędzie ze mną, nawet jak ćwiczę, to ona też tam się wygina, przewraca, albo mnie zaczepia i przeszkadza :) Taki cudak nam się trafił :)

      Usuń
  29. uroczy piesek :)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie kupiłas toaletke? Dostane ją jeszcze?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toaletka jest z Ikei, aktualnie jest dostępna za około 590 zł :)

      Usuń
  31. Masz słodkiego pieska :3
    Toaletka jest z Ikei, prawda? ; > Chciałam ją sobie kupić bo jest taka śliczna, bajkowa, ale niestety nie pasuje zbytnio do wystroju mojego pokoju :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, toaletka z Ikei :) Mi też nie do końca pasuje do wystroju, ale powoli zmieniam wystrój, żeby wszystko do siebie pasowało :)

      Usuń
  32. Takie posty są właśnie świetne :-) Psiak uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo chętnie zobaczyłabym dokładniej toaletkę, jak masz zaplanowane na niej miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna toaletka ! :) i niektóre zdjęcia są naprawdę dobre : ) pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. masz uroczego pieska!:D i świetna ta toaletka. Ty wyglądasz zjawiskowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. super wyglądasz, jaki śliczny piesek!! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Przesłodkiego masz pieska!:)
    Zdrowiej, też chodzę z zapchanym nosem... Smarkate lata mi się przypomniały :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.