niedziela, 8 maja 2016

Letnie inspiracje

Przygotowałam koleją porcję letnich inspiracji. Kocham lato, więc wtedy zawsze chętniej i częściej kupuję ubrania. Ostatnio najchętniej przeglądam stroje kąpielowe, a na stronie Cndirect.com jest ich tak dużo i to w cenach tak świetnych, że można przepaść. Polecam zajrzeć, a ja pokażę Wam „kropelkę” w morzu z tego co mi się spodobało. Całuję :*

 Ten strój jest piękny <3 -----> tutaj go znajdziecie


 o maxi już pisałam wielokrotnie -----> dostępna tutaj


 Czerwona ołówkowa sukienka... każda kobieta powinna ją mieć ------> tutaj


 Koronki <3 ------> tutaj



 Zajrzyjcie i zobaczcie jak ten strój pięknie wygląda z tyłu -----> tutaj





Instagram


4 komentarze:

  1. rozmarzyłam się.. :) ten stój jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. musze kupić jakieś bikini na urlop <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne są te stroje kąpielowe! <3
    u mnie nowy post http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam lato, super inspiracje

    Pozdrawiam,
    MONIQUE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.