piątek, 10 listopada 2017

Sweterek i koronka / futrzana kamizelka / autumn

Sweterek, który już pokazywałam Wam na fb i na Insta, dziś na blogu. Pytałyście o niego, więc jak zawsze, link  do sweterka pod zdjęciami. Przymierzałam się do niego już kilkukrotnie. W końcu się zdecydowałam i cieszę się bardzo, ponieważ na żywo okazał się jeszcze fajniejszy. I kamizelka, której szukałam i szukałam, w końcu znalazłam. I tak powstał jesienny look. Ciepły i wygodny. Całuję :* 


Sweter/tutaj  ||  Kamizelka/tutaj  ||  Spódniczka, buty/nn  ||  Torebka/H&M



Instagram

4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super spódnica, klik :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie, masz super nogi, wiec spódniczka i kozaki to idealne rozwiązanie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.