czwartek, 14 grudnia 2017

bright & shiny

Macie już kreacje sylwestrowe? Ja jeszcze nie, właśnie jestem na etapie szukania prezentów pod choinkę i kreacji na Sylwestra. Wszystko na raz w tym roku. Postanowiłam, że do końca tygodnia muszę obie opcje zrealizować. Także do końca tygodnia sukienka i buty muszą być już zamówione aby zdążyły dotrzeć na czas. Z racji tego, że stacjonarnie nigdy nic nie mogę znaleźć, to w tym roku nawet nie próbuję. Przeglądam tylko oferty internetowe, bo i tak co roku kończy się to właśnie tak, że po obejściu galerii i skapitulowaniu, znajduję wszystko w sklepach internetowych. Co ma swoje plusy oczywiście, bo jeszcze się nie zdarzyło, że ktoś miał to samo co ja ;) Przeglądając oferty sukienek przygotowałam wpis dla tych z Was, którzy również są na etapie poszukiwań kreacji w sieci. Wybrałam te, po które ja bym sięgnęła ale oczywiście po całą masę pięknych sukienek zapraszam na stronę Shein.com, bo wybór jest o wiele większy. Piszcie, jak wyglądają wasze przygotowania do Świąt i Sylwestra w tym roku. Całuję :* 



















Instagram

4 komentarze:

  1. Ale piękne kreacje! Numer jeden skradł moje serce - ale kolor ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdej z tych sukienek wyglądała byś bosko, bo jesteś boska. To każdej wysokie kozaczki lub szpilki i masz gotowy strój i jesteś najpiękniejszą gwiazdą na imprezie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszą to zdecydowanie przesada, ale dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.