niedziela, 11 lutego 2018

matte & electric pro eyeshadow palette

Dziś chcę Wam pokazać świetną paletkę cieni do powiek. Bardzo dobrze napigmentowane kolory, które nie osypują się podczas nakładania. Ideał! Wzięłam ją przede wszystkim dlatego, że podobały mi się kolory, o pozostałych zaletach tych cieni przekonałam się już podczas ich używania. Na ostatnim zdjęciu zobaczycie makijaż zrobiony cieniami właśnie z tej paletki. Jest to bardzo amatorski makijaż, nie jestem specjalistką w tej dziedzinie. Ale chodziło mi jedynie o pokazanie kolorów. Całuję :*


Paletka cieni/tutaj



Instagram

4 komentarze:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.