czwartek, 15 lutego 2018

Jacket / Army Green

Kolejna kurtka na wiosnę jaka mi się marzyła to kurtka w kolorze ciemnej zieleni. Na wiosnę się jeszcze nie zapowiada, podobno mają nadejść wielkie mrozy a co gorsze podobno będą trwały aż do wiosny. Pytanie tylko, czy do tej kalendarzowej czy tej termicznej? Wolę chyba nie wiedzieć, tak czy inaczej to bardzo długo niestety. No cóż, kurtka czeka i nie tylko ona. Wracając do zestawu… zwyklaczek codzienny. Prosto i wygodnie. Całuję :*


Kurtka/tutaj  ||  Golf/H&M  ||  Spodnie/Stradivarius  ||  Torebka, buty/nn  ||  Czapka/Sinsay 




Instagram

12 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna styl. :) Świetna kurteczka idealnie komponuje się z pozostałą częścią stylizacji.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka i portaski <3
    Eeeee tam, ja już odwołuję zimę, powoli zaczynam wyciągać wiosenne ciuchy :P hehe

    Super kolor włosów masz teraz kochana <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę brzuszek odstaje, a niestety do tego typu spodni trzeba mieć nienaganną figurę. Kolory boskie piękne połączenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdź na mój Instagram i sprawdź moją nienaganną figurę zanim napiszesz taki komentarz. Sorry, ale nie lubię oceniania ludzi, tym bardziej jeśli się ich nie zna. Mam na sobie cztery warstwy ubrań wepchnięte w spodnie bo tak się składa, że jest zima i jest zimno. Jak chcesz oceniać moją figurę, to oceń zdjęcia w stroju kąpielowym, zapraszam.

      Usuń
  5. Bardzo Cie lubię obserwować, robię to już kilka lat...ale rzuciło mi się to w oczy i chyba pierwszy raz napisałam komentarz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, tym bardziej powinnaś zauważyć, że nie mam brzucha :) Na tych zdjęciach mam pod wierzchnim ubraniem jeszcze kilka warstw, bo skoro mnie obserwujesz od kilku lat, to wiesz, że jestem mega zmarzluchem :) Stąd może się wydawać, że mam na nich brzuch, zresztą jak i na poprzednich, które są na zewnątrz robione :)

      Usuń
  6. Fajna kurtka! Bardzo lubię ten odcień zieleni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta kurtka super wyglądasz. Zapraszam do mnie:http://zwariowanaagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. okropne wlosy i brzydko ci w zielonym butelkowym, w kolorach pastelowych i mocnych jest ci bardzo ladnie i w jasnych wlosach wygladasz super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko Twoje zdanie. Mi jest we wszystkim ładnie :)

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.