niedziela, 8 lipca 2018

on the beach

Znowu po dłuższej przerwie w końcu coś dla Was przygotowałam. Taki czas Kochani u mnie teraz jak wiecie. Kto już rozpoczął urlop a kto dopiero przed? Mam dla Was propozycję plażową. Koronkowe narzutki to aktualnie hit plaż. Ja bardzo chciałam taką narzutkę mieć, tak jak top dzianinowy. Stworzyłam z tego look na spacer po plaży. Do całości przydałaby się jeszcze opalenizna, no ale w tym roku wyjątkowo u mnie bez pięknego brązu :D Całuję :* 


Koronkowa narzutka/tutaj  ||  Dzianinowy top/tutaj  ||  Kapelusz/H&M



Instagram

 

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, a Ty kochana wyglądasz kwitnąco- ciąża Ci służy <3

    Przydalaby mi się taka narzutka, bo wlaśnie za tydzień jedziemy nad morze aaaaa <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.