środa, 12 września 2018

Light jacquard dress

Spieszę do Was z nowym wpisem. Jak zamawiałam sukienkę z dzisiejszych zdjęć, od razu wiedziałam z czym ją połączę. Wiedziałam, że na pewno będzie to look już lekko jesienny. Sukienką jestem oczarowana i z całą pewnością będę ją nosiła również po ciąży. Jest lekka i zwiewna a nadaje się zarówno na wiosnę, lato jak i do jesiennych stylizacji. Póki co cieszmy się z nadal trwającego lata ale powolutku szykujmy garderoby na jesień. Może będzie piękna, słoneczna i kolorowa? Bardzo bym sobie tego życzyła. Całuję :*



Sukienka/tutaj  ||  Kurtka/Zara  ||  Torebka/H&M



Instagram

20 komentarzy:

  1. Jesteś niezmiennie piękna, od lat inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciąża zdecydowanie Ci służy. Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest piękna! Bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz już śliczny brzuszek kochana :) zdrówka dla Was :*

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, na prawdę ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WYGLADASZ PO PROSTU PIEKNIE W TEJ SUKIENCE <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak slicznie ♡ Ciaza Ci sluzy :)
    Ja od 3 miesiecy mamusia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ ta sukienka jest piękna! Wyglądasz w niej kochana obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda ta sukienka w połączeniu z kurteczką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności, uwielbiam kontrasty - kurtka i sukienka!
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojej stronki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz!

    https://waszwielkidzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna jest ta sukienka:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienka, co tam u ciebie mamusiu? :D

    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystko dobrze 😊 Niebawem wracam na bloga ☺️

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.