środa, 5 września 2018

Sukienka w kolorze jeans'u / Botki boho

Wrzesień rozpoczął się bardzo ładnie. Pogoda jest świetna i oby została taka jak najdłużej. Ja już ledwie się toczę, zostało naprawdę niewiele czasu do porodu, więc pewnie to już jedno z ostatnich zdjęć z brzuszkiem. Sukienkę, którą mam na sobie brałam nawet pod kątem noszenia jej właśnie po porodzie, ale że się jeszcze w nią zmieściłam, to powstały zdjęcia na bloga. Pokazywałam ją nawet ostatnio na Instagramie i na Facebooku w wydaniu bardziej sportowym. Dziś wersja inna, troszkę już w klimacie jesiennym. Całuję :* 



Sukienka/tutaj  ||  Sweter/nn



Instagram

4 komentarze:

  1. uroczo wyglądasz z tym brzuszkiem :) u mnie na razie jeszcze słabo co widać, ale już powoli się zaokrągla :)

    Zapraszam na mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Ty to chyba w ogóle nic nie przytyłaś w tej ciąży, tylko brzuch Ci urósł co ? :) hehe
    Świetnie wyglądasz :)
    Jak tam jest strach przed porodem ? :) :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam chyba przytyłam, ale bardzo niewiele, wszystko poszło w brzuszek :)
      Strach to na razie jest, żeby jeszcze nie urodzić, ale jak za tydzień skończę 37 tydzień i będzie już bezpiecznie, to pewnie zacznie się strach przed porodem :D
      Buziaki Kochana :*

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.