poniedziałek, 10 grudnia 2018

Futerko


Zawsze chciałam mieć futerko w garderobie ale byłam przekonana, że nie będzie mi pasowało, że się będę w nim źle czuła. W końcu się skusiłam i bardzo się z tego cieszę. Uwielbiam to futerko, które dziś zobaczycie na zdjęciach. Chciałam je pokazać w zimowej scenerii, ale na śnieg przyjdzie nam jeszcze poczekać a tak naprawdę mi się do śniegu wcale nie spieszy. W każdym razie zdjęcia byłyby bardziej magiczne, tym bardziej, że… co raz bliżej święta :D Ja już ubrałam choinkę, a Wy? Całuję :* 
  
P.S. Przypominam, że do 01.01.2019 r. macie ode mnie kod z 15% zniżką na hasło dogo15. Kod obejmuje cały asortyment więc takie futerko również możecie sobie sprawić. Pod zdjęciami zostawię Wam do niego link.



Futerko/tutaj  ||  Spodnie/Stradivarius  ||  Torebka/Zara  ||  Buty/@





Instagram

9 komentarzy:

  1. uwielbiam futerka zimą :) Twoje jest cudowne :) ukradłabym Ci je ;*

    Zapraszam na mój blog o gotowaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylówka i superowe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne futerko <3 wyglądasz obłędnie kochana. Fenomenalny look, prezentujesz się genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna torebka <3 aż chyba sama się przeje i poszukam takiej samej. Bardzo fajna stylizacja, wyglądasz przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome article.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.