poniedziałek, 20 lipca 2020

Bluza i spodenki w kwiaty


Cześć! Zmobilizowałam się w końcu do wstawienia posta. Przyznam, że ostatnio nie mam zupełnie do tego motywacji. No ale dziś mam wolniejszy dzień, mimo, że zasnęłam dopiero po wschodzie słońca. Dziecko śpi, ja piję kawę i jakoś ten czas leci. Zmobilizowałam się zrobić wpis, bo chciałam Wam pokazać cudny komplet w kwiaty. Idealny na takie lato jakie mamy w tym roku. Choć przyznam, że weekend był piękny i pogoda naprawdę była cudowna. Ale dziś już zaczyna się zmieniać niestety. Dlatego zdecydowałam się na taki komplet, bo o tyle o ile nogi latem mam praktycznie zawsze odkryte, to niestety pogoda często nie pozwala odsłonić nic więcej. Podczas robienia zdjęć padał deszcz więc wybaczcie wygląd moich włosów. One zdecydowanie nie lubią się z deszczem. 

Zostawię Wam jeszcze kod rabatowy na zakupy na stronie https://pl.shein.com , który obniży Wam wartość zamówienia o 15%. Wystarczy podać kod Q3martarynka

Całuję :*  



Komplet/ tutaj

Buty/ Aliexpress



Instagram

2 komentarze:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.