czwartek, 7 czerwca 2018

I love summer ♥ ☀

To, że tego lata nie wszystko mogę założyć, bo już nie wszystko dobrze na mnie wygląda, nie oznacza, że zrezygnowałam ze śledzenia co nowego pojawia się w sklepach. Śledzę, śledzę. Dlatego dziś pokażę Wam co nowego wypatrzyłam i co chętnie bym przygarnęła do swojej garderoby. Myślę, że się Wam spodobają moje wybory. Piszcie w komentarzach, co podoba Wam się najbardziej, a dla zainteresowanych, jak zwykle pod zdjęciami zostawiam linki do sklepu. Wszystko to i wiele więcej oczywiście znajdziecie na Shein.com. Całuję :*














Instagram

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe zestawy! Torebka wiklinowa, bluzka hiszpanka i biustonosz są moimi ulubieńcami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo mi się podoba ten top w zielone monstery i koszyczek- wcale się nie dziwię, że jest już wyprzedany, bo sama chętnie bym sobie go sprawiła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają jeszcze taki bardzo podobny i nadal dostępny :)

      Usuń
  3. Ta zielona bluzeczka z koronką jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.