sobota, 23 czerwca 2018

Round Straw Tote Bag

Mam nadzieję, że jeszcze o mnie nie zapomnieliście. Przepraszam za chwilowy przestój. Wiem, że aktualnie mało Was inspiruję, ale siłą rzeczy, nie w każdy ciuszek mogę teraz wskoczyć :D Chwilowo inspiracje są ciążowe, ale myślę, że w tych ciążowych można zaleźć również inspiracje dla siebie, nawet nie będąc w ciąży. Mam nadzieję, że nadal chętnie zaglądacie do mnie, bo chciałabym mieć dla kogo tutaj pisać. Dajcie o sobie znać w komentarzach, chciałabym wiedzieć kto nadal ze mną tutaj jest ;) Całuję ;*




Instagram

12 komentarzy:

  1. Ciąża zdecydowanie nie popsula Ci "kubków modowych" haha! Wyglądasz zjawiskowo😍!
    Jesteśmy z Tobą cały czas 👍
    Milena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, fajnie, że jesteś 😘❤️

      Usuń
  2. Promieniejesz! Stylizacja mega na czasie, te torebki koszyki zawojowały ten sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, bardzo ładny kolor spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nadal chętnie zaglądam, zwłaszcza że sama niedawno przechodziłam "ten stan" :)
    Ciąża to najpiękniejszy okres w życiu każdej kobiety, więc nawet gdy będziesz już przy końcówce i nie bedziesz miała co na siebie włożyć, to pamiętaj, że radość i szczęście, to coś, co najpiękniej ubiera kobietę w ciąży :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze rewewelacja a ten brzuszek wygląda uroczo!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. torebeczka piękna! :) Cała stylizacja bardzo kobieca i delikatna :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronki zawsze latem są urocze!
    Zapraszam na moją stronę i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jaki duży już brzuszek :) Coraz bliżej do końca dwupaku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.