poniedziałek, 4 czerwca 2018

Flower Decorated Swimsuit

Kto tak samo jak ja cieszy się z tej pięknej, letniej pogody? Dla mnie może tak być przez cały rok. Tego lata co prawda nie skorzystam z ukochanych kąpieli słonecznych na tyle na ile bym chciała, ale nie ma to dla mnie takiego znaczenia. Dziś chciałam Wam pokazać strój kąpielowy, który skradł moje serce i choć nie wiem, jak długo jeszcze będę się w nim mieściła, to i tak jest moim ulubionym tego lata. I chociaż patrząc na te zdjęcia mam wrażenie, że aparat dodał mi parę kilo, to i tak uważam, że ten strój dodaje uroku, nawet takiemu wilorybkowi jak ja :D Całuję :* 


Strój kąpielowy/tutaj



Instagram

7 komentarzy:

  1. Tez mam ten stroj tylko z innego sklepu i jestem z niego mega zadowolona, rewelacyjny material <3 swietnie wygadasz Kochana :*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona z tego stroju, to był strzał w dziesiątkę :)
      :*

      Usuń
  2. Cudownie wyglądasz:) bardzo piękny kostium, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy jest ten strój!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kwiatuszki przy stroju :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.