poniedziałek, 25 listopada 2019

Swiss Dot Ruffle Trim Embroidery Sheer Mesh Blouse

Cześć! Black Friday już za moment. Na stronie Shein.com nadal czeka na Was kod rabatowy -15% na zamówienie, bez ograniczeń, bez minimalnej kwoty zamówienia. Podczas składania zamówienia wystarczy wpisać kod BF191148 i wartość koszyka się obniży. A dziś chciałam pokazać Wam świetną bluzkę. Ja ją połączyłam z jeansami i szpilkami, ale świetnie prezentuje się również do spódnic z wysokim stanem. Link do bluzki znajdziecie pod zdjęciami. Całuję :* 


Bluzka/tutaj



Instagram

7 komentarzy:

  1. Prześliczna bluzeczka - chętnie bym taka nosiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka, romantyczna i kobieca :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczupła mamita aaaa zazdro ! <3
    Ja od 1 grudnia w końcu zaczynam przygodę z siłownią, matka w końcu zabiera się za siebie :P

    Piękną masz tą bluzeczkę kochana, ale muszę przyznać, że na stronce pewnie nie zwróciłabym na nią uwagi ;) hehe

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia na siłowni :)

      Zawsze lepiej jakiś ciuszek na kimś zobaczyć ;)

      Buziaki Kochana :*

      Usuń
  4. Ojj, jak ja dawno nie zaglądałem na twój blog. Pięknie wyglądasz, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.