poniedziałek, 10 lutego 2020

Frilled Neck Heart Print Top


Cześć! Siedzę między kartonami i piszę dla Was wpis. Mam nadzieję, że w końcu ten bałagan po przeprowadzce ogarnę, ale póki co to końca nie widać. Chciałam Wam dziś pokazać piękną bluzkę w delikatne białe serduszka. Kolor bluzki jest w kolorze pięknego różu, ale takiego ciemno pudrowego. Jest obłędna. Pokazywałam ją już na Instagramie. Link do bluzki wstawię pod zdjęciami.  
A z kodem Q1dogo do końca marca na stronie Shein.com dostaniecie rabat -15%. Kod działa przy zakupach powyżej $60. 

 Całuję :* 


Bluzka / tutaj



Instagram

5 komentarzy:

  1. Urocza jest ta bluzeczka 😍 próbowałam ją nawet ostatnio znaleźć na stronie ale nigdzie nie mogłam znaleźć;( Powodzenia z tym przeprowadzkowym bałaganem bo wiem, że nie jest to łatwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😘 A link do bluzeczki jest pod zdjęciami gdybyś nadal szukała 😉

      Usuń
  2. jak dla mnie przepiękna jest ta bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka piękna, ma ładny kolor 🙂
    Też czeka mnie przeprowadzka, ale na razie jeszcze wykończeniowe prace. Potem też nie wiem na co będę miała czas 🙂 pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już życzę powodzenia przy przeprowadzce, oby poszło sprawnie ☺️ Pozdrawiam ☺️

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.