środa, 25 kwietnia 2012

Kwiatowa łąka })i({


Wiosna już właściwie z nami, niedługo będzie już zielono J A skoro wiosna to i kwiaty. Tej wiosny na ulicach kwiaty na naszych ubraniach będą bardziej zauważalne niż jeszcze rok temu. Ja swoją kwiatową spódniczkę kupiłam już dawno (była ostatnia i to właśnie w moim rozmiarze, kupiłam ją minutę przed zamknięciem sklepu – szybki ale za to trafiony zakup). Do spódniczki w tej stylizacji koralowy sweterek. Dziś troszkę ponuro i deszczowo, więc  niech ta wiosenna stylizacja usłoneczni (ale wymyśliłam J) Wam ten dzień.
Stylizację lekko przełamałam apaszką, z której zrobiłam opaskę na głowę (a tak jakoś mnie inspiracja dopadła całkiem niespodziewanie).







Sweterek – Tally Weijl
Spódniczka – Tally Weijl
Torba i buty  – no name
Apaszka (dziś jako opaska) – Tally Weijl

To, że w tej stylizacji prawie wszystko jest z sieciówki Tally Weijl było niezamierzone, tak jakoś wyszło J

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja :) Idealna na wiosnę! I do tego bardzo optymistyczna :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka :)
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również rzyczę miłego weekendu :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.