niedziela, 1 lipca 2012

Tort z bitą śmietaną i truskawkami




Jako że sezon truskawkowy właśnie się kończy (niestety) mam dla was jeszcze jedną propozycję ze świeżych truskawek, a mianowicie Tort z bitą śmietaną i truskawkami. Przepis baaaardzo prosty, poradzi sobie z tym nawet największy amator tortów J A propos przepisu, dostałam go od siostry mojego męża, bo to u niej zjadłam pierwszy kawałek.
Co nam będzie potrzebne:
·         Spody do tortów (ja kupuję gotowe – 3 w opakowaniu, ponieważ po pierwsze jest znacznie szybciej tort gotowy, po drugie: mogę piec wszystko, ale biszkopt mi nie wychodzi J)
·         Trzy kubeczki śmietany 30 % (mogą być trzy kartoniki, ja po prostu kupuję kubeczki w Biedronce)
·         Trzy torebeczki Śmietan-fix
·         Trzy cukry wanilinowe
·         Około ½ kg truskawek

Wykonanie:

Śmietanę (oczywiście wcześniej schłodzoną) ubijam dodając śmietan-fix oraz cukry wanilinowe, jak już będzie ubita wykładam najpierw na pierwszy spód tortowy, następnie układam pokrojone truskawki. Kładę na to kolejny spód i ponownie smaruję dużą ilością bitej śmietany i układam truskawki. Kładę ostatni spód, smaruję bitą śmietaną górę oraz boki tortu i dekoruję truskawkami (tu można włączyć swoją inwencję twórczą, ja artystycznej duszy nie mam, więc udekorowałam tak jak widać J).



Tak naprawdę to zrobienie całości zajmuje dosłownie moment. Tak samo jest z jedzeniem. Znika w mgnieniu oka. Jest tak lekki, że nawet nie ma się wyrzutów sumienia po zjedzeniu dużego kawałka. Ja zjadłam połowę całego tortu J Poważnie. Drugą połowę zjadł mój mąż. Ale, że było nam mało, to zrobiłam drugi J I na tym przystanę, bo lato w końcu mamy i nie za bardzo uśmiecha mi się teraz kilogramy zbierać J




Do zobaczenia na Facebooku!








Zapraszam na WYPRZEDAŻ



21 komentarzy:

  1. oddawaj tort!...slina kapie mi na klawiature:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nagle zrobiłam się b. głodna :D

    zapraszam!
    d0minika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. This looks awesome!
    http://fashion-babel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. hımm, it looks so delicious :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tort smakowity, obudowa laptopa cudowna, a Ty piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam ale mi zrobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ mi narobiłaś ochoty na tort! :) na pewno wypróbuję przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm pychota ♥ obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo smakowicie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za męka patrzyć na takie rzeczy będąc na diecie... ;)
    Zapraszam do mnie na http://lookfashionably.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, sezon na truskawki się skończył a tu taki super tort!! Za późno trafiłam na Twojego bloga :( ale przepis zachowam a do Ciebie będę zaglądać bo bardzo tu przyjemnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można go zrobić również z malinami bądź jagodami :)

      Usuń
  13. zastanawiam się, czy pasowałyby do tego banany zamiast truskawek. jak Pani myśli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy od wyobraźni tak naprawdę i od tego co kto lubi :) Ja robię ten tort w różnych wersjach - z truskawkami, z malinami, z borówkami, albo mieszam te wszystkie opcje :) Z bananami nie robiłam, ale można spróbować :) Robię za to pyszną tartę z bananami i bitą śmietaną, tylko dodaję jeszcze masę krówkową :)

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.