poniedziałek, 17 marca 2014

Pepitka

Hey,
Na początek przypomnienie dla tych, którzy w weekend nie mieli czasu zajrzeć do mnie, sklep Choies przygotował świetną ofertę krótkich topów, polecam zajrzeć J A przechodząc już do dzisiejszego zestawu, w roli głównej pepitka. Ponadczasowy wzór. Pomyślałam, że warto mieć coś „pepitkowego” w szafie, a jak zobaczyłam tę sukienkę, no to już wiedziałam, że chcę ją mieć. W tym look’u połączyłam ją z ramoneską i czarnymi szpilkami, czyli w zasadzie bez zaskoczenia J Zdjęcia w zmiennym plenerze, bo oczywiście wiatr był dość silny i ciężko było mi opanować włosy, więc szukałam miejsca, gdzie będzie w miarę spokojnie.
A na koniec jeszcze przypominam o nowym rozdaniu, szczegóły ----> tutaj.
 Całuję Kochani :*
 
  Sukienka/tutaj  ||  Kurtka, buty/nn



  

 

51 komentarzy:

  1. Super outfit ;) Juz pacze na te rozdanie ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta sukienka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja też miałam pepitkę u siebie ostatnio
    sukienka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ta kolekcja de la Renty jest boska, zdecydowanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne miejsce na zdjęcia :) A strój kobiecy i elegancki !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjjj tak!! :) Jestem na mega tak! :) Pepitka to ponadczasowy klasyk... zawsze się sprawdza... niedawno też u siebie ją prezentowałam :) Świetnie, że przełamałaś ją rockową ramoneską, takie zestawy u Ciebie uwielbiam :) A nogi jak marzenie :) Kochana Ty powinnaś zdecydowanie częściej je eksponować :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka,piękna TY :)
    mam też sukienkę w pepitkę,ale o prostym kroju :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się krój tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam pepitkę :) pasuję ci

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie zgrabne nóżki :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny zestaw i świetna sukienka:) boskie masz nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię pepitkę, Twoja sukienka śliczna, pięknie wyglądasz:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW! Swietna kurtka! I te nogi:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, cudownie, wspaniale.....BOSKO! Wyglądasz przeuroczo, tak bardzo kobieco :)
    Pepitka, to rzeczywiście ostatni krzyk mody, chyba sama się na nią zdecyduje. Mam niedyskretne i może troszkę głupie pytanie, ale przeprowadzam ankietę wśród modowych blogerek i chciałabym Cię zapytać o Twoje ulubione polskie seriale, które śledzisz i najczęściej oglądasz. Podaj min. 6 tytułów. Bardzo mi zależy na odpowiedzi, oczywiście ankieta jest anonimowa. ;) PS. Ostatnie zdjęcie jest jak z Vogue' a ! Prawdziwa modelka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie bardzo anonimowa, bo każdy teraz to może przeczytać ;) Nie wymienię aż tylu tytułów, bo nie oglądam tak dużo telewizji, ale bardzo lubię serial "Lekarze" :)

      Usuń
  15. Cudnie wyglądasz Marta :)))
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. inspirujace :)

    zapraszam do mojego nowego sklepu internetowego :)
    http://shock.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. boska sukienka :) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz przepięknie w tej sukience ;) jestem zachwycona :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz!!!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marta wyglądasz NIESAMOWICIE!!! Ta sukienka jest piękna i podkreśla Twoją idealną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! Kochana wyglądasz oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukieneczka jest świetna, wyglądasz w niej rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka idealnie na Tobie leży

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nogi do nieba! :) Ślicznie wyglądasz, świetna jest ta sukienka, ma ciekawy fason.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana fantastyczne nogi! Zazdroszczę! :D
    Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz, jednak ja nie odważyłabym się zalożyć takiej sukienki chociażby ze względu na to, że nie mam tak ładnych i zgrabnych nóg :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie na taką wiosnę czekałem i na taką odsłonę. Fenomenalnie !
    zachodnia polska szalej z zachwytu :)
    R.

    OdpowiedzUsuń
  29. You're so stylish !!! beautiful dress .

    Kisses

    http://www.thetrendysurfer.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja pepitkę kocham, Twoja sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna ta sukienka. Ja muszę wykopać z szafy moją pepitkową spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowity look sukienka wygląda nieziemsko :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka przepiękna, uwielbiam pepitkę. Ale co tam sukienka, jakie Ty masz piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny krój sukienki, wyglądasz w niej świetnie. Uwielbiam sukienki z długim rękawem. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna sukienka, tylko żeby troszkę dłuższa była, bo nie lubię takich mocno kusych.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega stylizacja, kraciaste szalenstwo ;) Do tego mega wygladaja czarne rajstopki ktore sprawiaja, ze wygladasz sexi!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam pepitkę. Fajne połączenie z kurtką <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny zestaw! Piękna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem co jest najlepszą częścią stylizacji - czy botki z falbankami, czy ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna jest ta sukienka, uwielbiam jej krój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.