czwartek, 22 stycznia 2015

Marynarka i baskinka

Witajcie Kochani. Dziś będzie zwyklak do pracy, w której nie obowiązuje jakiś ścisły dress code. Nic odkrywczego oczywiście, ale w pracy nie trzeba się wyróżniać za mocno. Wyróżniać możemy się w klubie, kinie, na zakupach, w pracy niekoniecznie. Ale to nie oznacza, że mamy się zaniedbywać, bądź też wyglądać nudno. Dlatego do zwykłej białej bluzki z baskinką i marynarki, dołożyłam naszyjnik. Połączyłam to z woskowanymi spodniami, które jak już wiecie, są moimi ulubionymi. To chyba nawet da się zauważyć :) Całuję :* 
P.S. Od tygodnia nie działa mi lista czytelnicza na bloggerze, więc jeśli ostatnio do kogoś nie trafiłam, tzn. że nie mam go na bloglovin. Czy tylko u mnie nie działa? 









Instagram


27 komentarzy:

  1. świetny zestaw do pracy :)
    bardzo ładnie w nim wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki klasyczny zestaw każda z nas powinna mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, w sam raz do pracy, ale nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie proste klasyczne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty zestaw, ale woskowane spodnie nadają mu pazura. I te długieee nogi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ten ciekawy naszyjnik super urozmaica zestaw, sprawia, że coś się dzieje i przełamuje jego prostotę :) Także dziewczyny, bierzcie przykład ! :) Fantastycznie kochana :)
    U mnie wszystko działa, może to tylko chwilowy problem :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu nie podałaś z jakiego sklepu są ciuchy i dodatki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ wszystko jest kupione w zwykłych sklepach u mnie w mieście, oprócz naszyjnika, który jest z H&M :)

      Usuń
  8. a próbowałaś w innej przeglądarce albo odświeżać?
    ja od zawsze mam z tą listą tak, że jak nie poodświeżam pięć razy, to mi się nie wczyta ;)

    jeśli nie pomaga, to napisz do nich!
    tam jest panel pomocy.
    być może znowu idzie tak jak w wakacje - jakaś większa awaria, tylko partiami wszystkich dosięga ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam z milion razy i na każdej przeglądarce, na telefonie jest to samo. Właśnie myślałam o napisaniu do nich, ale najpierw chciałam zasięgnąć informacji czy tylko ja tak mam

      Usuń
  9. Śliczna jak zawsze! Mnie zaciekawiły spodnie. Idealnie leżą i świetnie wyglądają :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńko! <3 twoje zestawy bardzo inspirują.
    Marta jakie były 3 ulubione przedmioty szkolne a jakie znienawidzone dla Ciebie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich rzeczy to ja już dawno nie pamiętam :)

      Usuń
    2. to powiedz chociaż, bo ciekawa jestem czy byłaś prymuską? zawsze czerwony pasek i wysoka średnia?

      Usuń
    3. Nigdy nie byłam prymuską :) Czerwonego paska też nie miałam :)

      Usuń
  11. Sorry za te pytanie, ale jestem ciekawa. Co sądzisz o tabletce ,,Dzień Po"? Jest wiele wypowiedzi na ten temat i spekulacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle nie rozumiem zamieszania wokół jakiejś głupiej tabletki, Jest tyle poważniejszych problemów na świecie, a ciągle słyszę o tabletce "dzień po". Omijam ten temat, nie śledzę, co się wokół tego dzieje. Powiem jedno. Jeśli ktoś nie chce mieć dzieci i jest osobą mądrą i odpowiedzialną, to się zabezpiecza, żadnej tabletki "dzień po" nie potrzebuje. Mam wrażenie, że jest ona zrobiona dla "głupiutkich" nastolatek, które najpierw robią (wiemy co mam na myśli), a później myślą o konsekwencjach. Sorrrry, takie mam zdanie.

      Usuń
  12. Marta wiem o czym mówisz, też pałam miłością haha , do swoich woskowanych ! :)
    Jak zawsze idealnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby takie "zwyklak" lecz super w tym wyglądasz ;) Fajny krój bluzki ;) Torebka i buty super :D

    Pozdrawiam Zuzia ;)
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie wcale nie taki "zwyklak" wyglądasz bardzo kobieco i elegancko co bardzo mi się podoba ;)

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, cudowna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki tam niby zwyklak a jednak bardzo fajnie wyglądasz i powiem Tobie że wcale nie tak zwyczajnie! Naszyjnik i baskinka robią tu bardzo dużo no i Twoja figura jest niesamowita!!:) U mnie też czasem lista znika ale potem wraca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.