wtorek, 27 stycznia 2015

Pomadka Avon - Creamy Melon

Na prośbę czytelniczek, dziś pokażę Wam jak wygląda na ustach pomadka, którą Wam pokazywałam chyba w jakimś mixie. A chodzi o pomadkę z Avon „Creamy Melon”. Jest to taki pastelowy kolorek, a po nałożeniu na usta, wygląda bardzo naturalnie. Jeśli chodzi o samo nakładanie, to polecam robić to pędzelkiem do ust, ponieważ wtedy ładnie się rozprowadza i ładnie się trzyma na ustach. Dla porównania, wrzucę Wam jeszcze kilka zdjęć w różnym świetle. Całuję :* 






Instagram



12 komentarzy:

  1. Ja lubię bardziej wyraziste szmineczki, ale taka delikatna wersja np.do pracy, jak najbardziej tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że pomimo tego, że jest bardzo delikatna ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie śliczny kolorek :) :) Ostatnio jestem maniaczką szminek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Oszalałam i kupuję je bez pamięci, a później okazuje się, że mam kilka podobnych :)

      Usuń
  5. Ty zawsze masz piękny makijaż, ale nie przesadzony. :) A szminka ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmmmmmmmmmmm, lasia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłbym jak cukiereczka.
    Łukasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta pomadka, niesamowity efekt daje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co sądzisz o figurze Kim Kardashian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nic nie sądzę :) Jeśli ona czuje się dobrze ze swoją figurą, to co mi do tego? :)

      Usuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.