środa, 16 maja 2018

Biała kamizelka

Kiedy zamawiałam tę kamizelkę, nie wiedziałam jeszcze, że jestem w ciąży, ale jak widać sprawdza się nawet teraz. Cieszę się, bo bardzo mi się podoba i nie muszę czekać do przyszłego roku aby ją nosić. W szorty jeszcze się mieszczę, ale myślę, że nie posłużą mi przez całe lato. Jeśli pogoda dopisze, tak jak do tej pory, to i tak częściej będę nosiła sukienki. Całuję :*


Kamizelka/Shein.com  ||  Top/Tally Weijl  ||  Szorty/New Yorker + DIY  ||  Torebka/H&M



Instagram

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz, kamizelka świetnie pasuje do krótkich spodenek. Świetna letnia stylizacja, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie pasuje ta kamizelka do spodenek :)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze ci gratuluję. Ciąża ci służy, pieknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :) W ciąży rzeczywiście sukienki sprawdzają się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.