poniedziałek, 17 lutego 2020

Frill Trim Tee


Cześć! Dziś chciałam Wam pokazać śliczną białą bluzkę. Przy kołnierzyku wykończona jest falbanką, taką samą jak na ramionach. Jest urocza. Pasuje zarówno do spódniczek jak i do jeansów. Wiedziałam, że chcę ją mieć, jak tylko ją zobaczyłam. Będzie pasowała do naprawdę wielu stylizacji. Po za tym, ja bardzo lubię białe bluzki, koszulki i topy bo super kontrastują z jeansem. Dziś jednak pokażę Wam ją w zestawieniu ze skórzaną spódniczką i workerami, bo akurat pogoda była taka szara, że look mi się w nią wpasował. Ale już mam pomysły na super wiosenne i letnie stylówki z tą bluzką.  
  
A z kodem Q1dogo do końca marca na stronie Shein.com dostaniecie rabat -15%. Kod działa przy zakupach powyżej $60. 

Całuję :* 


Bluzka / tutaj



Instagram

3 komentarze:

  1. Niby prosta a jednak ma sporo uroku w sobie ;) świetna stylizacja 👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie ostatnio stwierdziłam, że mam prawie same białe lub jasne bluzki i idąc na zakupy, co robię... oczywiście rozglądam się też za białymi :P hahahaha
    ale racja, są uniwersalne i pasują niemalże do wszystkiego :)

    Te workery mają moooocccc - prawdziwy sztosssssss !!
    super kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :D
    Podoba mi się połączenie tej bluzeczki ze spódnicą :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.