niedziela, 1 marca 2020

Zakupy z Aliexpress / Skórzana spódnica


Cześć! Przez przeprowadzkę nie miałam zupełnie ani czasu ani weny do robienia nowych zdjęć, ale już prawie jestem ogarnięta więc niebawem nowa dawka inspiracji i nowe wpisy. A dziś mini spódniczka damska, która pojawiła się w poprzednim poście. Spódniczka jest z Aliexpress. Zakup jej bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, ponieważ długo myślałam czy ją zamówić. Nie wiedziałam jakiej jakości będzie materiał, z którego jest wykonana. Jest to ten sam model, który można było kupić w sieciówce na Z. Nie wiem czy tam nadal są dostępne ale na Aliexpress tak, połowę taniej w dodatku. Wracając do materiału, jest świetny. Skóra nie jest sztywna, wręcz odwrotnie, miękka i świetnie się układa. Od spodu podszyta jest miękkim i przyjemnym materiałem. Jest po prostu genialna. Poniżej zdjęcia, a pod zdjęciami link do spódniczki. A po więcej recenzji i inspiracji zakupowych z Aliexpress zapraszam na grupę na fb ---> tutaj

Całuję :* 



 


Spódniczka / tutaj 




Instagram


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.