poniedziałek, 23 marca 2020

Tassel Tie Neck Ruffle Hem Schiffy Dress / Biała sukienka

Cześć! Mimo panującej na świecie sytuacji, staram się żyć bez paniki, choć wiadomo, że mam obawy i towarzyszy mi też strach. Ale mimo iż zwykle jestem panikarą, tak tym razem staram się być spokojna, bo wiem, że panika nie prowadzi do niczego dobrego. Dlatego też korzystając z tego, że siedzimy w domu, porządkuję swoją garderobę i przygotowuję ją na wiosnę i lato. Nie mogło więc w niej zabraknąć białej sukienki. Dla mnie jest to must have sezonu. Białą sukienkę można łączyć naprawdę w wiele stylizacji. Na Instagramie pokazałam Wam ją w wersji trochę boho. Poniżej zobaczycie prawie identycznie zestawioną, a jednak wygląda inaczej. Kto nie widział wersji na Instagramie to serdecznie zapraszam --> tutaj. A jeśli planujecie zakupy na stronie Shein.com to do 31 marca za zakupy powyżej $60, otrzymacie 15% rabatu z kodem  Q1dogo. A link do sukienki znajdziecie pod zdjęciami. 

Uważajcie na siebie Kochani. 

Całuję :*


"Będzie dobrze. Teraz będzie najtrudniej, a potem będzie już dobrze" - Stephen King 





Sukienka/ tutaj

Płaszcz/ tutaj




Instagram

4 komentarze:

  1. Czasy ciężkie, każdy się boi ;/ A stylizacja super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, płaszcz i sukienka są rewelacyjne

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym stopy w tych rajstopach zobaczył

    OdpowiedzUsuń
  4. Jabym chciał stópki widzieć i jakich rajstop używasz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.