niedziela, 13 września 2020

Pocztówka z wakacji / Zielony komplet na lato

Cześć! Ale mam dziś letnie zdjęcia. Tak właśnie kojarzy mi się lato z dzieciństwa. A na żywo ten widok był jeszcze piękniejszy. Choć docelowo plener miał być inny, bo zdjęcia miały być zrobione na polu słoneczników. Ale wyszło jak wyszło i przypadkiem znaleźliśmy ten piękny plener. I ten zielony komplet idealnie mi się w ten widok wpasował. Zamówiłam go już na końcówce lata, więc będę się nim cieszyła w przyszłym roku latem. Szorty od tego kompletu lubię łączyć z t-shirtami, pokazywałam nawet na Instagramie. Także można nosić jako całość a można też łączyć w innych zestawieniach. Aktualnie komplet jest w promocji i kosztuje jedyne 42 zł. A do tego z kodem Q3martarynka jest jeszcze -15%. Na pewno warto kupić teraz, bo cena regularna to prawie 80 zł. Link znajdziecie pod zdjęciami. A rabat działa na wszystkie produkty na stronie https://pl.shein.com

Całuję :* 


Komplet / tutaj

 Klapki / tutaj  

 

 

Instagram

2 komentarze:

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.