niedziela, 19 sierpnia 2012

Military style jacket


Witajcie kochani,
I mamy koniec weekendu. Ja dopiero wróciłam z weekendowego wypadu ze znajomymi i przygotowałam dla Was notkę ze stylizacją, do której zdjęcia miałam zrobione już kilka dni temu. Właściwie każda część ubioru jest Wam już znana, ale nie w takim połączeniu J Nie będę się niepotrzebnie rozpisywała, zapraszam.


























Katana – nn
Tunika, zegarek i torebka – Allegro.pl
Buty – Dr Martens






Do zobaczenia na Facebooku!







22 komentarze:

  1. Jakie wspaniałe Martensy !! Marzą mi się takie w kolorze pudrowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie całość jest prześwietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka laska;) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie dobralas wszystko ale i tak najbardziej podobasz mi sie w szpilkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing in that look! love dress... everything perfect sweetie!

    Kisess*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podaj proszę linka albo dane sprzedawcy sukienki? :) Całość śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka pochodzi od sprzedawcy www_koraja_pl, link do aukcji z sukienką http://allegro.pl/a17063-urocza-sukienka-tunika-koronka-japan-style-i2528639674.html. Na zdjęciach sukienka wydaje się dłuższa, ale może modelka jest niższa poprostu, bo w rzeczywistości jest taka jak na moich zdjęciach.

      Usuń
  7. Zdecydowanie tak jak lubię :)
    Świetne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie pasują tu martensy;)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi sie podoba - wygladasz rewelacja!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko swietnie ze soba gra...rewelacyjnie dobrane do stylizacji martensy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się połączenie butów i sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. diękuję za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka i zegarek - REWELACJA!

    Obserwuję i zapraszam:

    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko dobrze zgrane - bardzo fajnie . Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej .

    OdpowiedzUsuń
  15. trochę za goło za krótka ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tak to ładnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.