piątek, 13 września 2013

casual look

Zestaw z dzisiejszego wpisu jeszcze z piękną pogodą, która nijak się ma do tego, co teraz widzimy za oknami. Ale w kalendarzu jeszcze lato, także wierzę, że jeszcze będzie szansa na ubranie takiego zestawu w tym roku J A tymczasem siedzę i piszę do Was w ciepłym swetrze i wspominam dzień, w którym robiłam dla Was te zdjęcia J Moje spodnie w kwiaty już powinniście znać, pojawiały się na blogu z końcem lata poprzedniego roku. Koszulę też znacie. Buty pokazywałam Wam na Facebooku i w nowościach na blogu, ale nie pokazywałam ich jeszcze na sobie, dlatego to ich debiut. I tak oto złożyłam wygodny, codzienny look.  
 








Kurtka, torebka, buty/Allegro.pl   || Spodnie/Tally Weijl   || Koszula/H&M   || Naszyjnik, okulary/New Yorker

 
 
 

 

35 komentarzy:

  1. Martuś, obcięłaś włoski, czy mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, nie obcięłam :( Same się skracają :( Właśnie odstawiłam prostownicę i poważnie myślę o rezygnacji z blondu

      Usuń
    2. Ja z prostownicy zrezygnowałam jakieś 1,5 miesiąca temu (o ile dobrze pamiętam) i widzę znaczną poprawę kondycji włosów. Polecam Ci również systematyczne olejowanie całonocne :)

      Usuń
    3. ja zimą zawsze rezygnowałam z prostownicy i aż do wiosny raczej po nią nie sięgałam, ale muszę chyba zrezygnować definitywnie :( Olejować się staram, ale nie jest to systematyczne :(

      Usuń
    4. ach, w każdym bądź razie wygladają jak pocieniowane ale to pewnie dlatego, że nie wyprostowałaś:)
      ja bardzo rzadko używam prostownicy, wolę duże wałki:)

      Usuń
    5. to dlatego, że nie wyprostowałam ich :)

      Usuń
    6. Jeśli tak wyglądają Twoje niewyprostowane włoski to uważam, że zdecydowanie prostownica nie jest Ci potrzebna - bardzo mi się podobają takie włoski! :)

      Usuń
  2. Pieknie wygladasz! Super bluzeczka, idealnie pasuje do spodni. Fajne dodatki, zwlaszcza okularki:) I fryzurka baaardzo mi sie podoba!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta wyglądasz rewelacyjnie! super są te spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te kwieciste spodnie. Ty w płaskich butach, to chyba dość rzadki widok? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, lubię obcasy :) Ale lubię też od nich odpocząć :)

      Usuń
  5. You look so trendy Marta! Love the combination of dots and flowers, perfect! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Co do zmiany koloru włosów, radziłabym pani nie zmieniać. Jest pani przeeeeepiękną blondynką! ;) Polecam za to artykuł http://healthyplanbyann.pl/wlosy-zdrowe-i-piekne/ , który mam nadzieję pomoże w problemach z włosami. Ja z niego skorzystałam i odtąd moje włosy stały się mocniejsze. ;) Gorąco pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) To zabieram się za czytanie tego artykułu i mam nadzieję, że nie będę musiała zmieniać koloru, bo lubię ten swój blond i byłoby mi szkoda :)

      Usuń
  7. Witaj Kochana!
    Pięknie wyglądasz:)))
    piękne spodnie!!

    pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie :) SPodnie i torebka bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten artykuł podany powyżej to strzał w dziesiątkę. Też czytam tego bloga - prowadzi go żona tego znanego piłkarza....Lewandowskiego. Jest super! Ekstra porady o zdrowiu, sporcie i motywacji do treningu. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie!
    To Twój naturalny kolorek czy farbowane masz włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie swietne, fajne dobrana koszula i dodatki. Martusiu, wygladasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, wszystko dopasowane w każdym szczególe :) Torebka i czarna ramoneska... zakochałam się w niej <3 Rewelacyjna! :) Widzę nie tylko ja żyję jeszcze latem:P hehe Miejmy nadzieję, że jeszcze wróci chociażby na kilka dni i znów będziemy mogły wyciągnąć letnie stylizacje :) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw jak najbardziej na plus :) Również mam nadzieję, że pogoda jeszcze do nas wróci...

    OdpowiedzUsuń
  14. Martusia brunetką...? Oj niemożliwe... W takim razie masz genialnego fryzjera, który świetnie dobrał dla Ciebie odcień blondu... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dziecka byłam naturalną blondynką, z czasem włosy mi ciemniały :)

      Usuń
  15. ojj patrzac na ten wpis od razu przypomnialo mi sie lato ...
    swietny zestaw - w podobnym czesto smigalam w te wakacje :)))) mega wygodny :)))
    Marta wygladasz cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko jes mega i idealnie pasuje <3 Ciepła pogoda niestety od nas odchodzi.....
    Pozdrawiam :) http://ludzietworzaswiat.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno się nie udzielałam u Ciebie na blogu, ale jestem na bieżąco :) całość jak zwykle super :) ale mi najbardziej wpadła w oko dobrze już znana torebka :) jest świetna i pewnie sporo pomieści :) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwieciste spodnie są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudnie!!! genialne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. torebka i spodnie są piękne ! <3 wszystko idealnie ze sobą połączyłaś :) nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękną masz tą kurtkę!
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.