sobota, 26 października 2013

Pina Colada Boy

Witajcie Kochani w sobotnie popołudnie. Wrzucam dziś dla Was kolejny look i zabieram się, najpierw za krótki trening, a następnie za sprzątanie. W nagrodę za ten wysiłek, spacer J I tak mi pewnie sobota zleci. A Wy, co na dziś planujecie?
 
Zestaw poniżej to totalny luuuuz J Uwielbiam go. Na chłodniejsze dni (których niebawem nie będzie brakowało, brrrr) wystarczy narzucić kurtkę. Bez zbędnego rozpisywania, zostawiam Wam zdjęcia i biorę się do roboty J Ahaaa, jeszcze jedno, nie zapomnijcie dziś zegarków przestawić, zmieniamy czas na zimowy, bleeee.
 
 







 
 
 
  Kardigan, koszula, komin/H&M || Legginsy/nn || Buty, torba/Allegro.pl



 


 

27 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Cudoooownie! :* Gdzie były robione? Faktycznie, dzisiaj zmieniamy czas. Jak ja nie cierpię zimy! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Zdjęcia robione w okolicach Boh. Września ;)

      Usuń
  2. Kurde, nie cierpie zimy... aż nie chce mi się tego zegarka przestawiać :P
    Bardzo ładny OOTD, zresztą jak zawsze. W szczególności podoba mi się twoja chustka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tak srednio lubie zime;p

      Usuń
  3. Dołączam się do poprzedniczek nie nienawidzę zimy :) a Ty wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubie tej zmiany czasu -dzien jest przez to Taki krotki..tak szybko jest ciemno...ble:)
    Przesliczny look
    - ten komin sprawia wrazenie takiego milutkiego i cieplutkiego-super jest i swietnie tutaj pasuje:))))
    Ja niestety przeziebiona - gardlo mnie tak boli ..masakra dopiero poczatek jesieni a ja juz chora.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie lubię tej zmiany czasu na zimowy :) Oby do stycznia, wtedy dzień będzie się robił zauważalnie dłuższy :)

      szybkiego powrotu do zdrowia życzę Kochana :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia ! Twoje oczy wyglądają na nich nieziemsko !!!
    Uwielbiam te Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sesja. Całość świetnie dobrana. Buty kapitalne.*)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna, pasuje Ci taki makijaż :) I uwielbiam ten komin!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój luz bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie, no i dobrze, że przypominasz o przestawieniu zegarka, bo całkiem zapomniałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie wygladasz :) przerazaja mnie te chlodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię tej zmiany czasu bo wcześnie zapadają egipskie ciemności:(
    A Ty jak zwykle śliczna i baaardzo naturalna:) Uwielbiam Cię za ten cudowny i dopracowany luz!

    OdpowiedzUsuń
  12. cuuudo! fantastyczne botki :)) w ogóle świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam kciuki za was wszystkie!:)

    PS. fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kolory! bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. No i przez tę zmianę czasu, zanim się dziś obejrzałam już zapanowała ciemność.:( Świetny zestaw na ostatnie podrygi dobrej pogody;)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw. Masz przepiękne oczy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.