niedziela, 16 lutego 2014

cap with tassel

Hi!
Po sobotnich szaleństwach czas na nowy wpis. Dziś krótko. Kiedy znalazłam już swój idealny płaszcz, okazało się, że nie mam żadnej pasującej do niego czapki (oprócz tej mojego męża oczywiście). Czapki z pomponem szukałam bardzo długo, ale ceny skutecznie zniechęcały mnie do kupna. Na szczęście znalazłam taką, która pasuje mi do płaszcza, jest z pomponem i w dodatku cena tej czapki jest bardzo zachęcająca J Dlatego dziś głównym bohaterem jest właśnie czapka. Reszta to tylko tło.
 
  Płaszcz/Choies || Czapka/Amstyl || Rękawiczki/H&M || Komin/Moodo




 

55 komentarzy:

  1. Czapa bardzo fajna :) Taka mięsista, cieplutka :)
    Świetne są też buty, torebka, ale i płaszczyk :) Cudeńko <3

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie białych spodni ja nie umie sie odważyć by połączyć je z zimowymi rzeczami :) kojarzą mi sie z letnim czasem :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do niedawna też tak podchodziłam do białych spodni, aż się w końcu odważyłam i się przekonałam do noszenia ich również zimą :)

      Usuń
  3. rewelacyjny plaszczyk, czapka bardzo ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta, ten płaszcz strasznie mi się podoba, pięknie podkreśla twoją delikatną urodę i ma naprawdę cudny kolor:)
    wszystkiego dobrego kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapa świetna, ale i reszta dodatków bardzo mi się podoba: rękawiczki i torebka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. super czapa :) ! Ja również mam podobnie jak Pani wyżej, że nie umiem przekonać się do białych spodni przy zimie mimo, że u innych świetnie wyglądają..

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta czapa świetna, no a ten płaszcz jest cudny ;)))
    TY jak zawsze piękna :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w tej czapuni :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz w tym płaszczyku! Piękny pastelowy odcień. A czapaja i rękawice - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No coś Ty, jaka czapa? To Ty jesteś w roli głównej, przepięknie wyglądasz, fakt czapa tez przecudnej urody, ale bez Ciebie nie dałaby rady:):):)
    Bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam na feriach, więc nadrabiam zaległości blogowe :)
    Wyglądasz super!! Kontrastowe dodatki do pastelowego płaszczyka to genialny pomysł - zwłaszcza, że pompon, frędzle torebki i włochate rękawice na jego tle nabierają zupełnie wyjątkowego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz jest przepiękny ! kolor fantastyczny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie :) płaszczyk jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna czapka i rękawiczki :) muszą być bardzo cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oddaj płaszczyk, chcę go !!! A tak serio, to świetnie tło ma ta czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna zimowa stylizacja. W płaszczyku wyglądasz prześlicznie, a czapa i rękawiczki są boskie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka bardzo fajna, ale rękawiczki jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. płaszczyk boski:) zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. płaszczyk jest rewelacyjny!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana płaszcz jest przepiękny!:)
    A czapeczka jest idealna dla Ciebie też lubię takie z pomponami ostatnio szukałam takiej tylko jasno różowej i również nie mogłam nigdzie znaleźć ja mam biała z pomponem:*
    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie tak pastelowo, śnieg stanowi zajebiste tło :) i rękawiczki zabawne:D

    OdpowiedzUsuń
  22. p.s. tak wracając do tematu śniegu... czy przypadkiem zapomniała o Tobie wiosna? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam, że zapomniała, ale widzę, że już i do mnie się zbliża :)

      Usuń
  23. Ale u Ciebie zimowo :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne połączenie i modnie :) frędzle, sportowe buty :D

    OdpowiedzUsuń
  25. cool picks, love your coat!

    Visoo
    www.madeinvisoo.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę kochana, że pudLOVE ogarnęło nie tylko mnie - płaszczyk masz cudowny! :) A czapucha z pomponem i włochate rękawiczki są czadowe hehe :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przychodzę do Ciebie z nietypowym pytaniem. Kilka postów wcześniej pokazywałaś sweter, który zamowilas na sammydress. Zajrzałam na strone tego sklepu i spodobalo mi sie mnostwo ubran. Z checia skusilabym sie na male zamowienie, ale nie mam pojecia jak sie za to zabrac. Moze moglabys wstawic jakas instrukcje? Chodzi mi zwlaszcza o kwestie płatnosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym poście ze sweterkiem z Sammydress, w komentarzach, chyba przedostatni komentarz, pisałam już komuś jak wygląda kwestia zamówienia, więc zajrzyj, może dla Ciebie też będzie ta instrukcja przydatna :) Jeśli jednak coś tam będzie nie zrozumiałe, to pisz a ja postaram się wytłumaczyć :)

      Usuń
  28. ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja, super wyglądasz :)

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczytno, Szczytno moje miasto ukochane <3
    Piękny kolor płaszczyka!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Powtarzam się, ale jestem zakochana w płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia, płaszcz jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudnie wyglądasz w takich pastelowych kolorach :) a czapki z dużymi pomponami sa mega, sama mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czapka idealna, klasyczna :)
    Kiedyś nie lubiłam pomponów, a w tym sezonie się w nich zakochałam i kupiłam, aż dwie czapki na wyprzedażach ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Płaszcz idealnie do Ciebie pasuje :) i mimo tego, że jest bardzo ładny, mam tylko nadzieję, że zimowa aura raz dwa minie!:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie :-) Ale jak patrzę na ten śnieg, kiedy u mnie za oknem jest w tej chwili piękne słońce, to mam nadzieję, że już nie wróci zima ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ominęłam konkurs, bo rzadko biorę w nich udział ;)
    Zeszłam na dół i co widzę, pastele z czernią . Bosko!
    Śnieg? U ciebie wciaż leży?
    U mie już wiosna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie śniegu już też nie ma, zdjęcia robiłam jakoś dwa tygodnie temu :)

      Usuń
  38. Też szukałam takiej czapki i ...dałam sobie spokój, z tych samych powodów co i Ty chciałaś się poddać. Wyglądasz pięknie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny płaszczyk, lubię takie pastelowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz :) Piękny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  41. Aaaaaa! ten płaszczyk jest boski! Bardzo Ci w nim do twarzy:) mogłabyś napisać jaki masz rozmiar tego płaszcza? z góry dziękuje. Pozdrawiam:) Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Płaszcz jest w rozmiarze "S" :)

      Usuń
  42. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.