sobota, 8 lutego 2014

Białe spodnie i skórzane rękawy

Witajcie Kochani w sobotni wieczór. Zapewne właśnie większość szykuje się na jakieś imprezy, a ja dziś nadrabiam blogowe, i nie tylko blogowe, zaległości i wracam do normalnego trybu funkcjonowania, gdyż w ostatnim czasie, działałam na innych obrotach. Dlatego dziś odpoczywam i w związku z tym, mogłam przygotować dla Was ten wpis. A w nim, pokazuję, że białe spodnie są nie tylko na lato J Jak widać, zimą równie dobrze się sprawdzają. Choć przyznam, że odkryłam to dopiero tej zimy J A na górę, szary sweterek ze skórzanymi rękawami. Skórzane wstawki już jakiś czas temu zagościły na odzieży, a ja je bardzo polubiłam. Jak zobaczyłam ten sweterek, spodobał mi się od razu i nie mogłam „przejść” obojętnie wobec jego uroku J A jak już miałam go w rękach, spodobał mi się jeszcze bardziej i wtedy już wiedziałam, z czym połączę go najchętniej J Padło właśnie na białe spodnie, sneakersy i dodatki w kolorze złota. Zobaczcie sami. Buziak :*
 
  Sweter/Amstyl  ||  Spodnie/nn  ||  Naszyjnik/H&M  ||  Buty, zegarek/Allegro.pl




 

 

44 komentarze:

  1. OJJ Martuś mam nadzieję że nie odchorujesz, bo ja to bym zmarzła brrrr:)))
    Wyglądasz ślicznie :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, wbrew pozorom było mi ciepło, a jak już zmarzłam to się ubrałam :) Całuję *

      Usuń
    2. To dobrze, a Ja dzisiaj sama zdjęłam płaszcz to fotek ups :)))
      Miłego Niedzielnego Martuś :*

      Usuń
  2. super naszyjnik! :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz!!! bardzo fajny sweterek i bosko Ci w tych białych spodenkach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja białe spodnie noszę wiosną i latem ale może kiedyś przekonam sie też do zimy;)
    Ładnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ! Kocham te skórzane wstawki. Mam płaszczyk w kolorze khaki z skórzanymi wstawkami, to wygoda i szyk w jednym ! Bosko Martuś ;) Mam pytanie : piszę gazetkę studencką, jeśli chciałabyś i gdyś wyraziła na to swoją zgodę, to umieściłabym krótki artykuł o twoim przecudownym blogu. Mam do Ciebie kochana kilka pytań :
    - kim jesteś z zawodu?
    - jakie są twoje pasje ?
    - co lubisz robić w wolnym czasie?
    - jak wspominasz dzieciństwo ?
    - jaką byłaś uczennicą w szkole ?
    Kochana, piszę ponieważ bardzo zależy mi na tym artykule, większość moich koleżanek uwielbia blogi takie jak ty, a sądzę, że taka reklama na pewno Ci się przyda. Oczywiście, jeśli nie chcesz nie musisz odpisywać czy nawet publikować tego komentarza, rozumiem. Miłego sobotniego wieczoru życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) Jeśli możesz, to napisz do mnie wiadomość przez zakładkę kontakt lub podaj swojego maila, a ja chętnie odpowiem na Twoje pytania :) Możesz też kliknąć w kółeczko z kopertą na pasku z lewej strony bloga, stamtąd również możesz się ze mną skontaktować :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Dzisiaj trafilam na Twoj blog przypadkiem i caly dzien spedzilam na calym jego przegladaniu, tak mnie wciagnal :) Super stylizacje i napewno bede Cie sledzila! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) Postaram się, aby cały czas było ciekawie :)

      Usuń
    2. wysłałam e-mail i z niecierpliwością czekam na odpowiedź. ;)

      Usuń
  7. masz bardzo ładne włosy ! prostujesz czy z natury masz takie proste ??? bardzo mi się podoba kolor, a nie chciałbyś ściąć grzywki? na pewno ładnie by Ci było ! ;) pozdrawiam !

    PS. zapomniałabym ;p , cudeńko ten Twój zegarek, mogę wiedzieć gdzie go kupiłaś i za ile ? całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tych zdjęciach akurat je prostowałam :) Grzywkę nosiłam przez kilka lat i już mam jej na długo dość, jest bardzo ciężka w utrzymaniu, a później przy zapuszczaniu trzeba się męczyć, także raczej nie planuję jej ponownie, przynajmniej nie prędko :) A zegarek kupiłam na allegro, nie pamiętam dokładnie ceny, ale jakoś około 30 złotych z przesyłką chyba :)

      Usuń
  8. Wow:)!!!
    Cudny zestaw, sweterek baaaardzo mi się podoba, też bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękne oczy i włosy:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Białe spodnie pieknie właśnie zimą się proezentują ;)
    Wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten sweterek!niezwykle dziewczęco wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. masz bardzo ładne włosy, też zastanawiam się czy nie podciąć swoich do takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia ! bardzo ładnie wykonane, mogę wiedzieć jakiego masz fotografa ? ;)

    booooooski ten Twój sweterek ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Te zdjęcia robiła akurat moja koleżanka :)

      Usuń
  14. Wowwww, cudowne te Twoje spodnie ! i sweterek też....bardzo mi się to wszystko razem podoba! Świetna stylizacja! Bardzo ładny make-up ! :) mogę wiedzieć jakich kosmetyków używasz i jakie polecasz ? buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Aktualnie z kosmetyków do twarzy używam podkład Astor Skin Match oraz podkład mineralny Amilie, puder brązujący Max Faxtor oraz perełki rozświetlające Sensique :) Cienie do powiek na zmianę Sleek Oh, So Specjal oraz Essence Quattro nr 05. Pomadka Essence nr 52 Nude oraz konturówka Nude tej samej firmy, tusz też do rzęs również z Essence (czerno-różowe opakowanie). Eyeliner Miss Sporty :) Także, jak widać, kosmetyki nie drogich firm, ale mi bardzo odpowiadają, dlatego mogę je polecić :)

      Usuń
  15. Bardzo dobrze wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladasz genialnie!!!obserwuje ;*
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie jakoś białe spodnie nie przekonują - w ogóle nawet na lato :) ale za to sweterek jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Białe spodnie zimą rzeczywiście wyglądają fajnie - jeden warunek - że nie ma pluchy. Jak jest błocko, to jakoś tak się dzieje, że ja od razu mam zachlapane spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pluchę też bym się nie odważyła założyć białych spodni :)

      Usuń
  20. super stylizacja, świetne dodatki :))
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W takiej stylizacji wyglądasz wręcz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się to połączenie :-) Sweterek jest piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana widzę u Ciebie zima nie odpuszcza :/ Sweterek rzeczywiście jest świetny, elementy skórzane dodają mu niebanalnego charakteru, a złoty łańcuch nieco zadziora :) Jak zwykle wyglądasz świetnie :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdzie nie moglam znalezc maila do Ciebie wiec zostawiam pilny komentarz zdradz prosze jaki masz kolorek włosów farba , firma chce z brazu przejsc na jasniejszy a Twoj mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mam na włosach farbę Perfect Mousse nr 750 Pralina, ale ja kładłam ją na jasne włosy i tylko na 10 minut, więc włosy są tylko muśnięte kolorem, stąd taki efekt. Jeśli chcesz przejść z brązu na jaśniejsze, to lepiej byłoby je delikatnie rozjaśnić, ale lepiej zrobić to u fryzjera. Lub spróbować z którąś z farb z Loreal Jasny brąz, wem, że po niej też jest ładny kolor, ale nie wiem jaki jest Twój teraz, więc też nie chciałabym źle doradzić. A jeśli chciałabyś się ze mną skontaktować przez e-mail, to na górze jest zakładka kontakt, lub na pasku po lewej stronie bloga jest koperta w kółeczku :)

      Usuń
  25. Przeczytałam, że używasz podkładu astor skin match, a można wiedzieć jaki nr? Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz :) Mam podobny sweter i również podoba mi się moda na skórzane wstawki ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz, a z ubrań to wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz!
    Masz bardzo ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia! Bardzo spodobały mi się Twoje spodnie <3

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam bluzki ze skórzanymi rękawami :) pięknie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.