wtorek, 4 lutego 2014

cold outside

Hi,
cieszę się Kochani, że poprzedni post Wam się spodobał i dziękuję za wszystkie komentarze J Na dziś przygotowałam kolejny look z moim ukochanym płaszczem, tym razem jednak wersja bardziej kobieca niż poprzednio. Ponieważ ponownie głównym bohaterem jest płaszcz, to reszta bardzo prosta. A tym razem na zdjęciach towarzyszyła mi Kiara, która co prawda wolała biegać niż pozować, ale jak zrobiło jej się zimno, to nie miała nic przeciwko, żebym wzięła ją na ręce J Dziś się już nie rozpisuję, tylko zapraszam do obejrzenia zdjęć.
 
  Płaszcz/tutaj  ||  Buty, nauszniki, sukienka/nn  ||  Naszyjnik/Tally Weijl  ||  Torebka/Allegro.pl


 

 

48 komentarzy:

  1. Płaszczyk niezmiennie mi się podoba:) w takim zestawie również:)Baaardzo.
    Kiara = ślicznotka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka ta twoja Kiara ! Piękny zestaw, bardzo mi się spodobał płaszcz- uwielbiam pastele ! Wiesz mam troszkę niedyskretne pytanie, otóż założyłam bloga i chciałabym dowiedzieć się ile tak mniej-więcej masz wyświetleń w obecnych postach. Bardzo zależy mi na Twojej odpowiedzi, bo ja dopiero rozpoczynam i po prostu chciałabym porównać statystyki na przykładzie posta, np. ze stylizacją. Całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio nie mam czasu nawet zaglądać w statystyki, więc ciężko mi powiedzieć, zresztą one i tak się bardzo zmieniają :) Ale ogólne są dostępne na pasku bloga po lewej stronie, więc można sobie porównać :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. śliczny płaszcz :) a piesio jakie ma fajne ubranko :) a pozytywną energię wyczuwam z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie wyglądasz! Płaszczyk jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jak ślicznie w tym płaszczyku wyglądasz, ładnie z kolorem czarnym sie prezentuje.
    Piesek boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Martuś śnieżynko wyglądasz obłędnie!! Kurcze gdybym Cię spotkała na ulicy to stwierdziłabym że się bardzo wyróżniasz i urodą i stylem!! Uwielbiam Cię.
    Psinka słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę a takim płaszczyku!!! wyglądasz cudownie, świetny look , a psiaczek słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki uroczy piesek! ładnie wyglądasz :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :)) idealnie dopasowany, kobiecy zestaw :)) a jaki psiak cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz fajnego psiaka :D , mój też zawsze woli biegać a o noszeniu na rękach to nie ma co marzyć :)
    świetnie wyglądasz :) płaszczyk i buty są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! plaszcz jest rewelacyjny! no i psiak tez pod kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę.
    Ale fajne pieskowe wdzianko:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. PudLOVE :) Płaszczyk przepiękny masz kochana, mam bardzo podobny hehe uwielbiam pastele, więc jestem mega szczęśliwa, że zostały docenione także zimą :) Szalik również przykuł mój wzrok, mega ciekawy jets :) I ten piesiu... słodziak mały, podobnie do swojej pańci ubrany :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja Ci zazdroszczę tego płaszcza:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszcz naprawdę jest przepiękny!

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że u Ciebie wciaż dużo śniegu, u mnie brak. Leżał 3 dni, i go było prawie wcale ;)
    Wyglądasz fantastycznie, płaszczyk mnie zauroczył, jego delikatny kolorek!
    Psina cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Mazurach zima zazwyczaj jest dość długa i jak już śnieg spadnie, to ciężko się go pozbyć :D

      Usuń
  17. Jak zawsze wyglądasz piękne ,ale dziś całe zdjęcie kradnie piesek :) - słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny piesek :) I OOTD oczywiście też <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny płaszcz, świetny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie i ciepło wygladasz :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do poprzedniej notki na 5 zdjęciu śliczna fryzurka :) bardzo bardzo bardzo Ci pasowała, chociaż w blondzie też fajnie :) a co do tej to śliczna torebka i chusta :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny płaszczyk, wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo mi się podoba twój płaszczyk, uwielbiam takie.
    Zostaję u Ciebie na dużej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny płaszczyk :) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pink Power Martusiu... Wyglądacie przepięknie :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny zestaw,bardzo w moim stylu, Nie było mnie tu wieki i nadrabiam zaległości :))) Odwiedzam moje ulubione blogerki i podziwiam waszą urodę jesteście coraz piękniejsze :))) Zapraszam w wolnej chwili do mnie,mam tremę po takiej przerwie i potrzebuję motywacji :) Pozdrawiam

    http://biszkopcik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Coraz bardziej mi się podoba ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny pudrowy płaszczyk, ale najbardziej mi się podoba wdzianko tego szkraba obok Ciebie:P kocham psy, a ten jest wyjątkowo uroczy :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnych blog od razu mi się spodobał ! Super ! Tylko nagłówek, jakiś taki mało efektowny - bardzo zwyczajny. Na wielu blogach widziałam bardziej orginalne nagłówki tytułowe. Ale reszta jest Ok ! Nawet bardzo, zostaję na dłużej! Tylko pomyśl może o zmianie tego nagłówka, bo on troszkę odstrasza ! Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię :) Ja właśnie lubię takie zwyczajne, proste nagłówki :) Ale co jakiś czas się one u mnie zmieniają, więc pewnie kiedyś i na niego przyjdzie czas :) Mam nadzieję, że reszta, czyli treść, Cię zainteresuje, bo to jest dla mnie najważniejsze :)

      Usuń
    2. Oczywiście, super blog i stylizacje ! ;)

      Usuń
    3. dziękuję :) Z przyjemnością dam z siebie jeszcze więcej :)

      Usuń
  31. wróciłam dziś popatrzeć na ten płaszczyk i piesaaaaaaaa, jaram się jaki on słodki noooo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi :) Ona na żywo jest jeszcze słodsza, ludzie często pytają, czy to zabawka na baterie :D

      Usuń
  32. Płaszczyk jest cudowny :) i prze słodki piesio. Super blog, dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy płaszczyk oraz torba :)
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w PŁASZCZU ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.